غير مقروء 11-07-09, 02:58 PM   #111
sghr220
صياد نشيط

الصورة الرمزية sghr220

sghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريق
افتراضي رد: أرجو أن نكتفي بهذا القدر من مسدسات البلي.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة braveheart مشاهدة المشاركة
ردا علي مشاركات الأستاذ / sghr220

أولا أنا كلامي اللي أنت رديت عليه بالكلام المقتبس دة كان كالأتي :

فهل تري في كلامي أي تدخل في حريتك ؟!! أنا كنت أريد أن أفهم المغزي من كلامك فقط و الذي أعتبره غريبا ... فلا أفهم هل أنت مع المنع أم ضدة ؟؟؟؟!!

سأرد عليك بنفس أسلوبك و بنفس كلماتك ( السؤال ده معلش مش من حقك تسأله ) .. بس هرد عليك بردو ...

و الله أنا رأيي أن الوقت دة هو المناسب ... أنت شايف غير كدة متكلمتش ليه من قبل ؟!
و بعدين لو لاحظت في بداية موضوعي ... أنا قلت أنني أطرح الموضوع كعضو بالمنتدي ، و أنه ليس لدوري الإداري أي شأن بحديثي هذا .. و دوري الإداري كما قلت لك سابقا محدود فلست أنا الأمر الناهي بالمنتدي يا سيدي الفاضل.

انا شايف ان الوقت ليس المشكلة اطلاقا و لكن التمييز اللي ربنا فضل بيه الانسان هو المشكلة (و انا مش بكلم عليك)...كام الف عضو دخلوا و سجلوا في منتدى اسمه الصيد في مصر عشان مسدس صوت يعني لعبة أطفال و مشي الموضوع و بقا تجارة رائجة و اختراعات و اقسام جديدة...اما ماتكلمتش ليه قبل كده فانا اكلمت مع كثير من الأعضاء بشكل شخصي حول هذا الموضوع و انه لازم يبقا فيه مواضيع صيد حقيقية و تكليف الأعضاء بذلك منهم اعضاء من طاقم الادارة مثل هشام سمير و هو تقبل الكلام مشكورا و حاولت اكلم الافوكاتو على التليفون و محصلش نصيب....اقول ايه تاني...مش لازم اعمل موضوع علني كده عشان اكون مهتم بحال المنتدى كل واحد له طريقته.

ههههههههههه ... منتدي الصيد في مصر هو الأول عربيا الأن يا سيدي الفاضل ... و من كثرة أعضاؤه و زواره ، الشغل بقي كتير جدا و الله.
و علشان أثبت لك كلامي ... شوف عدد المشاهدات لموضوعي هذا ... و الذي لم يتعدي علي إنشاؤة اليومين فقط ... ستجد أن عدد المشاهدات أكثر من 850 مشاهدة ... بينما في منتديات أخري ممكن تلاق الموضوع بقالة 30 يوم و حقق 3 مشاهدات علي الأكثر.

سامحني في الكلمتين دول لأنهم للصالح و الله...الكلام ده انا مابسمعوش في اي منتدى الا هنا...الشغل كتير و المواضيع و الردود قد كده....مش محتاجه هي كده والله ده شغل تطوعي لا فيه الزام و لا اجبار و لا بتاخدو من وراه الا وجع القلب...فيه مشرفين في اي منتدى في الدنيا لازم يخشوا اي موضوع جديد و يسيب بصمته فيه؟؟؟؟ هي دي طريقة الاشراف...انك تخش تبصم مشاركه ليس لها لون و لا طعم عشان تحسسنا انك موجود و الشغل كتير يبقا مين اللي مصعبها على نفسه(برضه الكلام مش ليك).

و الله حكاية أننا نصبح ( جديرين بلقب الإدارة ) ... و أنا هنا سأتحدث عن نفسي فقط ... ممكن حضرتك تسأل الأعضاء ... قم بأنشاء موضوع و قل فيه أيه رأيكم في المشرف فلان و المشرف علان و نشوف أراء الأعضاء.

و انا لسا هسأل؟؟؟ ما انا سألت الناس اللي اعرفها معرفة شخصيه و لاحظت ردود بعض الأعضاء الجدد...و بعدين هو انا باعرضك لمجرد المعارضة؟؟؟ و بعدين في نفس الموضوع ده ناس مش موافقة على الكلام.

و شكرا لمشاركتك مرة أخري ... و شرفني مرورك الكريم.
يا ريت تتقبل كلامي كنصيحة و نقد بناء و ليس تجريح او ذم
تحيــــــــــــــــــــــــــــاتي
sghr220 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس