الموضوع: صاحب المنتدي
غير مقروء 15-05-08, 01:48 AM   #5
الخواجه
صياد متفاعل

الصورة الرمزية الخواجه

المدينه: اسكندرانى
الخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريقالخواجه في بداية الطريق
افتراضي رد: صاحب المنتدي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
الاخ الغالى الخواجه
اولاً بشكر حضرتك جداً جداً على شعورك الطيب واخلاصك للمنتدى الذى ينم عن طبعك الوفى وخصالك النبيله
اولاً احب اعرف حضرتك ان المنتدى هو اول منتدى للصيد فى مصر وتقريباً فى الوطن العربى معظم الناس اللى فى المجال ده سواء صيد او اسلحه بأنواعها اكتر من نص معلومتهم مكتسبه من المنتدى ده هو اللى عرف الناس دى كلها على بعضها . لولاه بعد فضل الله ماكنش حد عرف حد فسبحان الكل ساب المنتدى يقع هو مش وقع بالمعنى الاصطلحى بس مش هو ده منتدى الصيد فى مصر قلعة المعلومات الاكبر والاضخم عربياً
للعلم المنتدى ده كان بتكتب فيه فى يوم من الايام اكتر من 1200 مشاركه يومياً . قارن بقا 50 و60 مشاركه حالياً
ثانياً عايز اوضح لحضرتك ان الامل حالياً مش فى الناس القديمه اللى اتعلمت من هنا . لانهم تقريبا مش هيستغنوا عن الفيس الموقع العقيم ده
الامل على الناس الجديده ودول هيجو من خلال الدعايه للمنتدى وحضرتك فى مجالك ده اكتر واحد تقدر تفيد المنتدى
عمتاً حنا بنعمل اللى علينا اتمنى بس ان انتا تفضل معانا مش انتا كمان تسيبنا زى بقيت الناس
عمتاً احلى تقيييم لمعاليك
انا اكيد حابب ان المنتدي يرجع حتي زي الفتره الي انا عرفته فيها لان انا زي ما قلت قبل كدا اني استفدت من المنتدي عشان كدا بحاول ان حتي ارجع بعض من الحقوق عليا وبالتاكيد انا هساعد بس مش هقدر لوحدي فا اتمني ان الي يقدر يساعد باي حاجه ميتاخرش وشكرا لزوقك