غير مقروء 10-10-27, 09:07 PM   #60
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى

اوسمتي

المدينه: أسكندرية
adel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدىadel152 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: البنادق التركية الموجودة فى مصر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kandil مشاهدة المشاركة
يا جماعة أنا عضو جديد بالمنتدى وبصراحة شكله منتدى رائع
بالنسبة للبندقية كرال أنا اشتريت واحدة كسر من بورسعيد بـ 1500 جنيه من أسبوعين وبصراحة البندقية جامدة جدا وسعرها مناسب قوي بالنسبة لقوتها، ونشانها دقيق، والاتزان بتاعها رائع، سوستتها قوية قوي ومحتاجة قوة للكسر، وبصراحة محستش بصوت الاحتكاك اللي بيتكلم عنه الأستاذ عادل، يعني بصراحة بالنسبة لسعرها تقدر تنافس الجامو سي اف اكس
أستاذ قنديل صوت الأحتكاك الى فى بندقيتى أختفى تماما مع الأستعمال.فعلا سوستتها قوية جدا وأنا ذكرت أن سوستتها محتاجه قوة للكسر لكن مع الوقت بتتعود عليها.

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kandil مشاهدة المشاركة
يا أستاذ rock أنا استخدمت السي إف إكس وكلامك مظبوط بس قارن السعر كمان مينفعش تقارن عربية مرسيدس بهيونداي في الإمكانيات بس. بس الهيونداي كويسة أوي بالنسبة لسعرها عشان كدة بتنافس المرسيدس في السوق والكرال ممتازة بالنسبة لسعرها وإمكانياتها. لكن لو معاك فلوس وعايز فخامة واتزان وقوة ودقة محصلتش طبعا هات الجامو. تحياتي
حضرتك قولت الى أنا بحاول أقوله البندقيه بالنسبه لسعرها ممتازة (مع العلم أنى أشتريتها ب1200 فقط جديده) لكن من الظلم مقارنتها بالأنسيابيه الأسبانيه أو القمة الألمانية او العراقة الأنجليزيه الذى تتراوح أسعارهم بين 3500 و7000 جنيه. وأكيد الغالى ثمنه فيه.
وربنا يوفق الجميع فيما يستطيع ويريد شراءه.
adel152 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس