غير مقروء 13-07-13, 02:10 AM   #24
abo amar
صياد قديم

اوسمتي

الصورة الرمزية abo amar

المدينه: القاهرة
abo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدىabo amar من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: الريتاى بارون من البداية الى النهاية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم مشاهدة المشاركة
يا جماعة انا اظن ان من الواضح حسب رؤيتي ان ابو عمار زي ما قال في تعليق سابق له انه يمتلك الاصدارين
الثاني والرابع
ولكنة قام بتصوير الاصدار الرابع فقط ولم يقوم بتصوير الاصدار الاقدم
ولذلك حدث هنا الاختلاف في الرأي وحالة الالتباس في الصورة ولمنع وتوضيح ذلك الالتباس عليك يا ابو عمار اخذ صورة اخري للاصدار القديم وده لمصلحتك يا صديقي حتي تبين نوعية السلعة المعروضة ليس الا
وطبعا انت عارف ان المصري لا يقصد مضايقتك ولكنه يحاول مشاركتك في توضيح بعض الامور لصالحك كبائع للسلعة وايضا لصالح من سيقوم بالشراء
ومهما اختلفنا فلابد ان يكون الاختلاف لصالح الجميع بما فيهم انت يا صديقي فانت انسان محترم يا ابو عمار
بشهادة كل من تعاملوا معك في بيع او شراء والاختلاف لا يفسد للود قضية يا صديقي
هذا رايي والله اعلم
الله يكرمك يا لول ربنا يباركلك واحب اضيف شيء مهم وهو انى بتعلم منكو اساسا انا فى الطبنجات والبنادق بتعلم من الناس لسه ويمكن انا فى البدايه يمكن من شهرين كنت بكلم مصرى على الخاص اسالو عن الطلق وانه افضل والطبنجات كنت هاريه على الخاص تساؤلات وهو مكنش بيردلى سؤال بصراحه انا جايب الطبنجات دى بجانب شغلى علشان اشوف شغلها عامل ايه ومكسبها ايه وبتاع علشان بامر رب العالمين لو لاقيت الدنيا حلوه فيها فى القريب العاجل افتح محل صغير كده ادوات صيد
abo amar غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس