غير مقروء 11-12-25, 06:48 PM   #43
Omar j
Banned

Omar j مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع مسدس حقيقي جديد اصلي بالكرتونه والرخصة Sig Sauer P226 X5

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة old hunter مشاهدة المشاركة
انتوا يجماعه شدين السلخ علي الراجل ليه يجماعه هو سعره كده في مصر الي معاه يشتري والي معهوش ميلزموش وبنسبه للعضو عمر جا عيب الي بتقوله ده الراجل واضح ان عنده المسدس ياريت قبل ما تلقي اتهمات بالباطل تتاكد منها وعلي فكره في ناس كتير مستعده تدفع السعر ده في مسدس هوايه الاقتناء لاتقدر بثمن انا عن نفسي لو معايا الفلوس وفي مكان فاضي في الرخصه هشتريه من غير تفكير في ناس تقول ياه بثمن عربيه فانتزيا لا الفنتزيا تبقي احسن لو مش عجبك السعر دور عليه سوق سوده هتلاقيه وبسعر ربع ده وانت حر وزي ما بيقولو الغاوي ينقط بطقيته بس هيا في مشكله واحده في انك تشتري مسدس زي ده هتضطر تجبله خزنه تعينه فيها وتجيب مسدس تاني تدافع بيه عنه لانه يعتبر ثروه ههههههههه انا بهزر طبعا وبالتزوفيق في البيع ومبروك مقدما للمشتري

حبيبى وعنيا المنتدى هنا ناس بتفهم مش ناس مختومه على قفاها ( ولامؤاخذه ) يعنى هنا فى صيادين محترفين وهواه قدام اوى وعندهم خبره وهيأكدو اكيد كلامى ده ......... طبنجه محترمه اه .... بس 150 الف .... للخرفان فقط (سامحنى ) ...... وجوا العشره جنيه وورقة النتيجه دى .... ههههههههههههههه بجد بيحسسنى انه بيبيع حتة اثار وعموما يا سيدى لو عاجبك روح اشتريه ...... بس صدقنى اغلب الأعضاء المحترمين والموقرين ردوا واكدوا ان السعر اللى مكتوب ده واللى حضرتك وباقى الأعضاء المؤيدين عمالين تزايدو فيه ده ....... سورى يعنى هكس ..... قال 150 ال قاااااااااااااااال ...... روح اشتريه وربنا يوفقك . هههههههههههههههههه
Omar j غير متواجد حالياً