غير مقروء 11-06-05, 09:49 PM   #56
mo_rateb
صياد متقدم

الصورة الرمزية mo_rateb

المدينه: القاهرة
mo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريقmo_rateb في بداية الطريق
افتراضي رد: walther cp99 compact, Umarex SA117, Gamo pt-85

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلاش استغلال مشاهدة المشاركة
استاذي الفاضل
اولا شكرا على المجهود ده لكن مش شايف ان الاسعار غالية لحد الاستغلال؟
المسدس ده سعره 55 دولار و بياخد 80 دولار شحن يعني 135 دولار = 810 جنيه مصري في 30% جمارك و 10% ضريبه يعملو 1150 جنيه مصري
انا سألت عن الموضوع ده و حتا لو كان حد قريبك عميد او حتى لواء مش حيقدر يدخلو من الجمارك, يعني الطريقه الوحيده انو حد ليك جاي من بره يجيبو معاه و في الحاله دي السعر يكون 55 دولار بس !!!
الاسعار على اللينك ده

بلاش استغلال العضاء من فضلك
و بالمناسبه نوع المسدس ده ممنوع قانونا و الي حيتمسك بيه حيعامل كحامل سلاح و فيها 7 سنين مع الغرامه. انا سألت فيها و بحظر اي واحد فاكر انو ممكن يمشي بيه في الشارع
اللهم بلغت اللهم فاشهد

طاقم الاداره يا ريت متابعت كل ما يتم طرحه في المنتدى لان ده مسؤليه

الرجاء تقبل مروري
لو حضرتك قريت الموضوع كله كويس كنت هتلاقى الرد على كل اتهاماتك. اولا بالنسبة للاسعار فيه فواتير محطوطة فيها كل التفاصيل و انا قايل ربحى بيبقى اد ايه. اما بالنسبة لموضوع دخوله مصر فدى بتاعتى انا انا مش باخد فلوس من حد الا اما بجيب المسدس. و بردو الفواتير موضحة انو جه عن طريق شركة شحن و خلصته جمركيا و المسدس معايا و حاطط سورته الاصلية. و بالنسبة انو مرفوض قانونا مكنش اتخلص من المطار غير انو بيتباع اصلا مسدسات ذى كدة فى معظم المحلات ده مسدس صيد. و بالنسبة ان حضرتك سائل يا ريت تتاكد من معلوماتك و مصادرك و تجبلنا اثبات لان اى حد ممكن يعمل اكونت جديد و يقول اى حاجة مع احترامى الكامل طبعا. ذى محضرتك شايف انا حاطط كل حاجة بالمستندات. و عشان كلام حضرتك الجميل ده جارى رفع كافة التصاريح اللى تثبت ان كل كلام حضرتك خطا. و ياريت قبل اى اتهام لاى عضو، تكلف نفسك و تقرا الموضوع كله بكافة تفاصيله.
mo_rateb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس