غير مقروء 11-05-01, 08:29 AM   #56
ahmadkader
صياد قديم

ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: موسوعة صور وانواع وممزات وعيوب المسدسات الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boryy مشاهدة المشاركة
السلام عليكم موضوع جميل جدا
انا معايا
erma werke egp 45 8mm
سلاح محترم وصوته عالي و سهولة الفك و التركيب و الفنش بتاعه حلو شغال على كل انواع الطلقه التركي الطلقه الالماني كويس بدون مشاكل وسعيد اني بشارك معاكو في الموضوع الجميل ده

http://thestuntproduction.com/news/?page_id=24
إبراهيم باشا ، و الله يا باشا أنا فعلا معتز جدا بمعرفة حضرتك ، يا جماعة نصيحة لوجه الله تابعوا إعلانات الراجل ده لأن بصراحة الحاجة اللى موجودة عنده مش هتلاقوها فى حتة تانية يعنى بإختصار بيفلتر السوق ، أنا الصراحة ياما أخدت منه جواااااهر ، و بعدين إستفدت منه على المستوى الشخصى كتيييييير من معلوماته القيمة. و الطبنجة الإيرما اللى عنده دى أنا شوفتها و مسكتها ، الصراحة تحفة كانت طالعة من عينى ، و هى اللى دبشك بتاعها خشب و مدموغ بالدهبى زى اللى فى الصورة دى و لو وقعت فى إيدى مش عايز أقولكم هعمل فيها إيه ، هقلعها هدومها و أوديها تتنكل و تبقا زى الصورة اللى جنبها كدا
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس