غير مقروء 11-12-04, 03:57 AM   #3
TITODJ
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين

اوسمتي

المدينه: طنطا
TITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITODJ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITODJ
افتراضي رد: معا..نوقف المهزله

واللة يا ابو سيف انت راجل محترم جدا وانت الوحيد اللى بتقول الحقيقة فى المنتددة دة وانا كنت انزل الموضوع دة لااكن انت سبقتنى واحنا الاتنين واحد اكنى انا اللى نزلتو بالظبط وانا واللة مكنتش برد على اى حد فى المنتددى لان كان فى بعض تجاوزات حصلت فى المنتددى وكنت بخش متفرج بس لااكن موضوعك دة شدنى جدا وعاجبنى شجاعتك والثورة تتشرف بواحد زى حضرتك وانا مقاطع الشراء من ساعة الاستغلاال اللى بيحصل دة وخلى بالك يا ابو سيف احننا اللى ادناهم فرصة يعملوا فينا كدة لان فى ناس بتشترى وتكبر دماغها بس بردو بايدينا نخلى الاسعار ترجع زى ما قبل الثورة بس لازم نكون ادينا فى بعض كلنا ولازم التجار الاول اللى فى المنتددى وعلى فكرة انا عضو فى ائتلاف شباب الثورة وانا بقالى 10 ايام فى ميدان التحرير بنام فى الميدان تحت الخيمة فى عز الساقعة لانى بحب وطنى وحالا بكلمك من الاب توب وانا فى الميدان وتحيا مصر رغم انف الحاكم العسكرى
TITODJ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس