غير مقروء 11-04-25, 11:14 PM   #10
الأفوكاتو
صياد قديم

الصورة الرمزية الأفوكاتو

المدينه: الجيزة
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: خاص بشراء مطاوى قرن غزال ... ( خشب اصلى - عضم -عاج )

علي فكرة يا Agm انا اسمي الأفوكاتو مش افريكانو ، وبعدين المطوة اللي كانت في العتبة زي ما بقولك قرن وانا شوفتها بنفسي وعندي منها والصورة مرفقة ومش انت اللي هتجيبلي العاج منها انا عندي العاج منها من قبل ما حضرتك تتعلم تفتحها وبردو مرفق صورة ، ولكن الحيازة شئ والعرض والطلب في المنتدي الوحش بتاعنا شئ تاني ، علشان احنا اسعارنا غالية وبنلعب بمسدسات الصوت زي ما بتقول ،وكاننا احنا اللي بنتحكم في أسعار السوق (ياريت يسمع من بوقك ربنا) بقولك ممنوع تعرض او تطلب مطواه قرن غزال هنا روح بيعها عالناصية ، ولمعلوماتك المطواه العاج هي الخوجة الالماني ام سلاح رفيع وطويل والجنوب افريقي منها خشب واسم ماركتها (okapi) ومكتوب عليها made in south africa أما بتاعت العتبة فهي خشب ردئ ومش هيعمر ومعمولة بقي في الصين ولا الهند ده مش مهم والحمد لله ولا نوع من الثلاث انواع مطلوب هنا في المنتدي ، وياريت تلتزم بقوانين المنتدي
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس