غير مقروء 12-12-25, 11:18 AM   #45
tarekabasy
عضو مميز جداً

الصورة الرمزية tarekabasy

tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: موضوع خطير جدااااااا ( ده لو عاوز تبقى صياد كبير يعنى )

استاذ يا حاج هانى بجد معلم طبعا انت عارف انى محدث كرال ههههههههههه اول ما جبتها كان النشان الخلفى مفكوك خالص فالبندقية كانت بتضرب لفوق هههههههه وخرجت لوحدى ومامعييش حد صياد قديم يدلنى يساعدنى يرشدنى واضرب يا معلم ولا الهوا وكمان كنت عامل تارجتس اضرب عليها احمد ابنى نسى يجيبها هههههه عملت علامة كدا على بيت لسة بيتبنى وقعدت اضرب لقيتها بتضرب لفوق بقيت مش عارف اربط النشان الخلفى والا افكة قعد الوش ههههههههه المهم فى الأخر قولت لنفسى انا عارف هى كدة بتضرب فين هنشن وخلاص ويومها حققت اول ضربة موفقة ليا وكانت من على بعد حوالى 25 متر كانت يمامة واقفة على كوم طين وساعتها نشنت اسفل منتصف الهدف ب 10 سنتى هههههههه كنت بضرب فى الطين ههههههه او تقدر تقول كنت بضرب فى يمامة وهمية تحت اليمامة الحقيقية هههههههههههههه..........مجنون بيكلم الحديدة(زى عادل امام فى فيلم رسالة للوالى).....هههههههه
بس دلوقتى الحمد لله صفرت النشان الخلفى وحققت بيها ضربات حلوة زى ما حضرتك قريت فى موضوعى.

النهاردة بقا انا استفدت منك يا معلم فى الضربة اللى بزاوية 45 فعلا اعتقد اعتقاد قوى جدا ان دى اصعب ضربة للصياد يمكن اكتر من الضربة الأرضية وفعل هيفت منى كتير خصوصا انى كنت بضرب من مسافات بعيدة فى حدود 40 او 45 متر لكن هجرب اضرب فوق الهدف وهقولك النتيجة يا معلم
خالص تحياتى وارق امنياتى بصيد وفير

tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس