غير مقروء 15-05-07, 10:34 PM   #31
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

المدينه: الاسكندرية
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق
افتراضي رد: عرض ورجعنا من جديد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو علي مشاهدة المشاركة
لو تسمحلي اقولك .. متزعلش علي حاجة اشتريتها و انت حاببها و لقيتها بعد كده ارخص .. انت مش تاجر و مش حتشتريها كذا مرة علشان تبقي خسران .. انت بتشتريها مرة واحدة بس.. و المرة الجاية ان شاء الله حتلاقي نفسك رايحة علي حاجة اعلي و احسن و حتدور كويس اوي قبل ما تشتري ...
بالتوفيق
حضرتك عارف انو في الاسكندريه اسعارها عامله ازاي وخصوصا السجلابي فكانت تدبيسه و الي مزعلني اكتر اني مضربتش بيه غير 5 طلقات يعني يعتبر جديد ومش عارف ابيعه بسعر يكون كويس
وحيرتي زايده اكتر علشان انا اعرف فتح الله المالك لمصنع نوفا مولجورا وعرض عليا اكتر من مره اشتري بريتا 84 او 92 9 ملم من عنده وكان كلامه ان قطع غيارهم متوفره بالهبل عنده علشان المصنع وبرخص التراب وان صيانتهم سهله بكتير و احسن بكتير وانا مش عارف الحقيقه كل مره كان حد بيطلع براي شكل انا بقالي 3 شهور عاوز ابيع الامبراطور واشتريي حاجه من عنده لو حضرتك ممكن تفيدني فيدني .....
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس