غير مقروء 11-06-25, 07:30 PM   #25
Zero
صياد متقدم

الصورة الرمزية Zero

Zero مستواه غير معروف
افتراضي رد: السر وراء هبوط الاسعار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
أتفق معاك فى الجزء ده بالذات ، لأن موضوع رخص الأسعار ده كان متوقع من فترة كبيرة ، أى سوق فى الدنيا بتاع أى سلعة بيبقى ليه قدرة على التشبع و بعدها بيبتدى معدلات الشراء تقل ، عندك مثلا سوق اللابتوب ، كان مزدهر جدا من سنتين و الأسعار طبعا كانت فى السما ، دلوقتى اللى إشترى إشترى و السوق نام و أسعاره بقت فى الأرض ، نفس النظرية تنطبق على المحمول و على أى بضاعة بما فيها الأسلحة. الناس اللى عايزين يشتروا خلاص إشتروا ، ده إلى جانب تحسن الأحوال الأمنية الملحوظ ، يبقى قطعا فيه ناس كتير هتبتدى تبيع المستعمل اللى عندهم ، و يا سلام لو تواكب ده مع إستيراد شحنات جديدة مع عدم تهافت الناس على شراء الجديد ، يحصل اللى إحنا شايفينه ده علطول ، و على فكرة دى مجرد البداية ، أنا متوقع إن الرووم ال 8 ميللى ممكن يوصل 700 جنيه ، تخيلوا إنتم بقى التركى هيبقى بكام ، إن شاء الله قريب جدا هتشوفوا مسدسات صوت 9 ميللى فى المحلات ب 200 جنيه و بكرا أفكركم ، بس الناس تتقل شوية على الشراء و شوفوا إيه اللى هيحصل
ردك خلانى أتنفس تانى لأنى كنت كاتم نفسى والله و أنا بقرأ كل الردود
و زى مانا كاتب فى التوقيع مقاطعـــــــة مقـــــــاطعـــــــــة مــــــــقـــــــــــــاطعـــــــــــة
و على فكرة لو الناس تفهم المقاطعة بتعمل أية فى التجار أقسم بالله العظيم ماحد هيشترى خالص لحد الدنيا ماتتظبط و متقلقوش إلى بيبيع هيبيع أكتر بعد الأسعار ماتقل و هيكسب أكتر و إلى بيشترى هيشترى بسعر رخيص و هتبقى حاجة جميله متقلقوش و أصبروا شوية عشان نرتاح الأيام إلى جايه

و فعلا زى ما الناس ماقالت
نعرف منين دا مضروب ولا مش مضروب بما أننا مبتدئين ؟

حملة مقاطعة للأسلحه حتى رجوع الأسعار كما كانت قبل الثورة
××× أهــم موضـــوعــــاتى ×××
من أجمل مسدسات الصوت و الحيه و البنادق المعدله و بألوان جميله "ممنوع الدخول للمرضى"
صور من أشهر المسدسات في العالم(جلوك) + تقرير كامل عن المسدس
صور لعشاق السيج ساور SIG SAUER Lover
Zero غير متواجد حالياً