الموضوع: gamo hunter extreme
غير مقروء 10-08-07, 12:53 PM   #13
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي رد: gamo hunter extreme

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed shawkat مشاهدة المشاركة
شكرا لردك السريع يا استاذ جلال

وانا عارف كل المعوقات دية بس انا انا لما بفكر ان الديانا والويبلي انتاجه من عشرين او خمسة عاشر سنة بقول طيب انا لو اشتريت حاجة حديثة تعيش ان شاء الله اكتر وتكون تكنولوجيت التصنيع احدث

وفي نفس الوقت القوة تكون كافية انها تغني عن بندقية رصاص بترخيص

فالو في امكانية ان نجيب عن طريق حد من التجار او الاخ الي قال انة ممكن يجيب من ليبيا نقدر سعتها نجيب الرش الي تصتاد بط وارانب وغزال وكله وتكون حديثة
الديانا والويبلي باتريوت عن تجربة شخصية ممكن تصتاد غزالة لو ضربت في الرأس وعلي فكرة انا ضربت كلب مسعور حجمة كبير بالديانا وماتحركش من مكانة ولا حتي رفع دماغة ام عن المجرمة الويبلي فهي اقوي بندقية ضربت بيها في حياتي والموضوع مش موضوع عشرين سنة ولا عشرة سنين الموضع موضوع صناعة بدليل ان البندقية هانتر 1250 فيها مشاكل بالجملة علي سبيل المثال وليس الحصر (( انكسار السوستة باستمرار والبديل لها تخيل هي سوستة الباتريوت --- مشاكل بالجملة في مجموعة الزناد تحل ولكن بعد فترة ترجع نفس المشكلة ))
وعلي فكرة انا مش بقول كدا علشان عندي ديانا او ويبلي لالا دية تجربة سنين طويلة