غير مقروء 11-05-19, 09:17 AM   #47
mahmoud11144
صياد متقدم

الصورة الرمزية mahmoud11144

المدينه: مدينة بلطيم م\ كفر الشيخ
mahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريقmahmoud11144 في بداية الطريق
افتراضي رد: مرجع الصيد فى مصر لبنادق ضغط الهواء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدحجازى مشاهدة المشاركة
ان عندى بندقيه نمرا 2 مصرى جديده بلكرتونه ماحديش يتريق عليا انا كان نفسى اجيب ديانه بس ما قدرتش على سعرها بصراحه قمت اشتريت مصرى مصانع جديده اشتريتها قب الثوره بست شهور ب 700 جنيه وقومت بعمل تعديلات فى الشكل فقط الدبشيك غيرت كل معلمه عملت فىه حفر من الجنبين وغيرت لونه استر ماءل للحمرار وقمت بتنكيل كل اجزاء البندقيه الى يشوفها يقول استنلس ستيل وكان عندى تليسكوب ركبته عليها بصراحه من وجه نظرى شكله بقى تحفه وقيم جدا بس ظهر فيها عيب بعد التعديلات بكتير يعنى التعديل مش هوا السبب الزناد تقل اوى لدرجه انه بقى يهز البندقيه عند التنشيل
السلام عليكم

مع احترامي الشديد للاستاذ الكبير سيادة وجناب القنصل .....
عايز اضيف نقطة بسيطة للاخ الفاضل.. ممكن تكون سوستة الذنات شديدة ممكن تغيرها بواحدة خفيفة شوية بس متكنش حفيفة اوي عشان البندقية متدربش لوحدها...
ارجو ان اكون افدتك.... وطبعا الكبيييييييييييييييييييييييييييير يفيدك اكتر مني مفيش كلام بعد كلامة.

تحياتي وتقديري لحضرتك يا استاذنا الكبير ..
انا حبيت اضيف هذة النقطة لانها حصلت معايا بس مع الصيني ..

@تحياتي واحترامي الشديييييييييييييييد لحضرتك@