غير مقروء 13-03-04, 11:34 PM   #64
realfighter
صياد متقدم

الصورة الرمزية realfighter

realfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدىrealfighter من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى realfighter
افتراضي رد: تحذير هام جدا من مسدس الصوت المفتوح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد مكاوى مشاهدة المشاركة
يا سيدى الفاضل

اولأ انا لأ اضلل احد و لأ انا تاجر سلأح و لأ اتقاضى اجر من احد على المساعدة فى المنتدى
و الجميع يعلم .

انا بتكلم عن احقية الدفاع عن النفس لمن ليس لهم حق الترخيص لسلأح نارى
انا لم تتم الموافقة على اوراقى لسبب بسيط
ان العائلة بها تراخيص كثيرة و لأ يريدون اعطاء ترخيص اخر و للأسف على حظى الحمد لله

تمت سرقتى اكثر من مرة بلأكراة و تحت تهديد السلأح الأبيض و النارى الى هوة موجود و بيباع فى المنتدى علأنأ و فعل شى قزر بيع هزة الأسلحة فى المنتدى و تداول المعلومات عنها
و يوجد بة نصوص واضحة فى جداول الأسلحة مثل المطوة قرن غزال مزكورة فى بلأسم فى جدول الأسلحة
و بتباع فى المنتدى و السيوف و كل انواع السلأح الأبيض الى هوة معروف انة لأ يستخدمة الأ المجرمين و البلطجية فقط

لما لم تعارضو بيع هزة الأسلحة التى تسئ فعلأ و بشكل كبير للمنتدى
و تداول المعلومات عنها شئ عادى و بلعكس يمدح للأسف

انا و اى مواطن شريف محترم راجل لة الحق للدفاع عن نفسة و اهلة و مالة بأى وسيلة كانت
محمد باشا ازيك يا اكسلانس ؟
غريبه قوى يا جدع هو انا مش كنت باركتلك الشهر اللى فات لما اخدت تصريح الشراء ؟!!!!!!!!
حبيبى يا محمد باشا بالتوفيق