غير مقروء 12-06-13, 07:16 PM   #45
ahmedragab
صياد نشيط

الصورة الرمزية ahmedragab

المدينه: اسوان
ahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدىahmedragab حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: الى كل من اشترى الريتاي ايجل مؤخرا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the ghost مشاهدة المشاركة
انا اضرب قدامى فى فرح بحى وصوت والاتنين مع بعض الصوت كان اعلى
كلام سليم100%100 بس الحلوان الوحيد الي صوتة اعلى ودة بسبب انة بيعتمد على الارتداد العنيف من الغاذات المتولدة من انفجار البارود اما باقى المسدسات الحية صوتها اقل من الصوت بس الحي بيسمع ابعد ماتتخيل يعنى انا كنت مع ذملاء لى وواحد ضرب بحلوان وكان الصوت فعلا عالى جدا جدا وواحد تانى ضرب بطبنجة استار اسبانى وكانت المفاجاة ان صوتها ضعيف وطلقة الصوت اعلي بس طبعا اى حد بيعيد عن مكان الضرب بيسمع صوت عالى لان صوت الحي بيدوي وذلك يرجع لنظرية اختراق الجو المحيط وبيسبب صوت عالى مثل الطيرات النفاثة التى تخترق الجوة مثل من يضرب بعصا رفيعةاو كرباج فيتولد صوت من اختراق العصا او الكرباج للجو المحيط بة وطلقة الصوت اعلى من الحى بس طبعا الحلوان اعلى عن تجربة
ahmedragab غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس