غير مقروء 15-07-08, 02:17 AM   #7
nour eltoureny
مشرف سوق المنتدى

المدينه: الاسكندرية
nour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريقnour eltoureny في بداية الطريق
افتراضي رد: هل ممكن أشترى مسدس حى بدون مايكون عندى ترخيص ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة onlyone1 مشاهدة المشاركة
أستاذ : عاطف الشاذلى .. كلامك هو ما أقصده تمام .. أنا عارف يعنى ايه قتل ويوم ما أمسك مسدس هضرب طلقتين فى الهوا وممكن يكون الوضع متطور شوية والموضوع فيه بلطجية معاهم أسلحة ساعتها هضرب فى الرجل مثلا ! لتعجيز البلطجى ده مش للقتل .. لأنى مش ناوى أضيع مستقبلى طبعا

أستاذ : nour eltoureny لا أرى أية إهانة إطلاقا لأنى مكنتش أعرف إنه مينفعش الواحد يشيل مسدس بدون ترخيص بدليل سؤالى وبتأسف لو إتفهمت غلط

طيب ياترى ممكن أستعمل فى الحماية مسدس صيد ؟ أنا كنت قريت مرة هنا فى المنتدى إن فى مسدسات صيد زى بنادق الصيد كده .. وهل المسدس ده هيكون كافى للحماية ( لغرض التعجيز فقط فى حالة مواجهة بلطجية ) ؟
اهو اخنا باه كدة نتكلم يا باشا
مسدس الرش اضعف من البندقية للاسف وسعرة غالي ومش عملي بس ممكن معاك يوفي بالغرض وبعدين ملوش صوت عالي زي مسدس الصوت والي يفيدك الاستاذ ابو مسلم انما لو ممكن تستخدم مسدس صوت واقعي بهدف الترويع فقط واحداث ضجة عالية للترويع ولفت انتباة الدورية او مركز الشرطة معاك البروني 92 و الفيرات ماجنوم والايكول سبيشيال 99 حجمة صغير ومناسب جدا وخدلك لفة في عروض المنتدي التجار كلها هنا ناس ثقة واسعارهم غير السوق برة وعندهم شحن للمحافظات وياريت تمشي في حوار التراخيص باه وكدة ونشوفلك حتة حي محترمة كدة
nour eltoureny غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس