غير مقروء 12-01-17, 08:38 PM   #82
scorpion
صياد نشيط

الصورة الرمزية scorpion

المدينه: الاسكندريه
scorpion مستواه غير معروف
افتراضي رد: للبيع في السكندريه ريتاي بارون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النقيب عمرو مشاهدة المشاركة
ماشى يا عم هيثم و لا يهمك و الكلام أخد و عطا و ده بيع و شرا مفيش داعى للقفش يعنى .... حاسس انك متنرفذ اوى اننا بنتناقش معاك فى السعر ... أومال انت عايز اللى يشترى يحط فلوسه و ياخد المسدس و يمشى من سكات؟؟!!! اللى حيدفع فلوس لازم يعاين و يجرب و يسألك و يفاصلك هو ده البيع و الشرا ... و خصوصا انك فى بعض المواضيع الأخرى متكلم عن المسدس الريتاى اللى معاك و قايل انه بيحشر طلقات و حاجات زى كده ... فمفيش داعى بقى للقفش و نظام اللى مش عاجبه مش عارف و الكلام ده احنا فى الاول و فى الاخر اصدقاء فى المنتدى مش بياع و زبون فى الشارع
متزعلش منى بس طريقتك و أسلوبك مش حلو
اولا حضرتك لو زي ما بتقول قريت مواضيع او تعليقات خاصه بيا حتعرف اني عمر اسلوبي ماكان وحش مع حد وبردو حتعرف اني كنت بتكلم عن الريتاي الاسبيشيال ادشن اللي معايا واللي مش حبيعه وده غير المعروض خالص و المعروض مسدس جديد جالي و زياده عندي فبابيعه لاني محتاج فلوسه
و بالنسبه لموضوع فصال انا كاتب في العرض ان السعر نهائي لاني عارف انه ارخص من السوق واكيد مش حبيعه واخسر فيه واعتقد بردو ان حضرتك لو حتعرف تجيبه جديد ب 1100 كنت حتروح تجيبه وانت اولي بفرق السعر لكن والله المسدس واقف عليا ب1200 يبقي لما انا ابيعه ومعاه 20 طلقه ب 1250 يبقي سعر حلو
وصدقني انت لو روحت فتح الله و لا السجلابي حتعرف يعني ايه اسلوب وحش وحتعرف ان السعر ده انا عامل واجب قد ايه
وشكرا جدا لذوق حضرتك وربنا يكرم الجميع
scorpion غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس