غير مقروء 13-07-19, 11:47 PM   #36
eng.amg
صياد قديم

الصورة الرمزية eng.amg

المدينه: Haram, Giza
eng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيدهeng.amg لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر MSN إلى eng.amg إرسال رسالة عبر Yahoo إلى eng.amg
افتراضي رد: ديانا 350 ولا ديانا 54

بص أنت حتلاقي آراء متضاربة جدا في الموضوع دا.. لكن حقولك كلمتين كدا عن تجربة للموديلين.

1) إلي يقولك 350 فيها عيوب تقنية من كسر للماسورة وكسر للزناد. يبقى معلش ميعرفش أي حاجة عن الديانا بصفة عامة. وممكن الشركة ترفع علية قضية وتسجنه
الزناد والماسورة من أقوى الخامات علي الإطلاق والبندقية بصفة عامة بشهادة كل الخبراء أجود خامات بندقية رش علي الإطلاق. وهي أفضل بندقية ضغط هواء علي الإطلاق بشهادة الخبراء الأمريكان والألمان.

2) من حيث الدقة لا شيئ يعلو علي 54 طبعا. ولكن الشائعة إلي بتقول 350 غير دقيقة فدا كلام فاضي. أنا بجيب بيها أهداف صغيرة جدا من مسافة تتجاوز 60 متر. وطبعا أنا علي قد حالي. وفي شخصين (بدون أسماء) جابوا بيها أهداف صغيرة علي بعد أكثر من 100 متر.

3) بند مقارنة 350 ب 54 أصلا غير وارد. أنت ممكن تقارن 350 مع ويبلي باتريوت. أو جامو أكستريم. لكن 54 حاجة وال 350 حاجة, يعني محدش يقارن بطيخ ببرتقال لمجرد أنهم مدورين. أنت لازم تعرف إنت عايز أيه وبعدين تقارن.
فالسؤال هنا أنت عايز بطيخ ولا برتقال؟ علشان تعرف تختار أنهي نوع في البطيخ أو أنهي نوع في البرتقال.

وتقبل تحياتي.

{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
eng.amg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس