غير مقروء 10-01-29, 11:59 PM   #17
town sniper 1
صياد نشيط

الصورة الرمزية town sniper 1

المدينه: القاهرة مدينة نصر
town sniper 1 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى town sniper 1 إرسال رسالة عبر Skype إلى town sniper 1
افتراضي رد: أنا عايز زناد نوريكا جيت مستعمل

الاخ عماد النجار
اولا كيف احوالك اما بعد
فالسوستة الاحتياطية للمارفك ممكن تكون اقوي من السوستة اللي راكبة لكن ليست بالضرورة هي سوستة قوية بل هي نسخة طبق الاصل في قوتها من السوستة اللي راكبة بمعني اذا كانت الراكبة قوية فالاحتياطية قوية اما اذاكان هناك اضعاف للبندقية لدواعي امنية فالسوستة الاحتياطية تكون كذلك
وتعرضنا انا واستاذ جلال لمثل هذا الامرفي احدي البنادق فقد ركبنا السوستة الاحتياطية ولم نجدها بالقوة التي نعرفها بل كانت اضعف من السوستة الاساسية اول شراء البندقية فقمنا علي الفور بتركيب سوستة اشتريناها من الخارج وعلي الفور تغير اداء البندقية وظهر الموضوع اول ما ظهر في صعوبة تعمير البندقية
اما موضوع اختراق البندقية لملة السرير فهذا امر بسيط وبالنسبة للمارفك لا تحتاج الي سوستة قوية لتقوم بهذه المهمة فهي تخترقها بسهولة وتعبر من الناحية الاخري
اما اذا كانت السوستة جديدة والجلبةمحكومة فهي تخترق خشبة اكثر سمكا من ملة السرير
وبالنسبة للجت بتاعت سعاتك ممكن تكون special edition وده سبب قوتها اما الحكم علي الجت عموما انها اقوي من المارفك في الاصدارات العادية للبندقيتين فهذا غير صحيح
لكن عموما لابد من مقارنة بندقيتين من نفس الحالة بمعني انه لايجوز مقارنة جت جديدة مع مارفك حالتها نص نص وفي النهاية نخرج بنتيجة ان الجت اقوي من المارفك لان المقارنة هتكون بين حالة بندقية مع حالة بندقية اخري
بمعني ان النتيجة الصحيحة للمقارنة السابقة ان حالة بندقيتك افضل من حالة بندقيتي مثلا ولا يمكن ان نخرج من المقارنة السابقة ان نوع بندقيتك ( الجت) افضل من بندقيتي
وبعدين ما تشمتش فينا محمد انور واهوه بيقولك النوريكاوية وقعوا في بعضهم ههههههههه
تقبل مروري يا باشا

اسامة فتحي
0105111840
town sniper 1 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس