غير مقروء 10-02-13, 01:11 PM   #19
galal khalifa
صياد قديم

الصورة الرمزية galal khalifa

المدينه: القاهرة
galal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدىgalal khalifa من اهم اعضاء المنتدى
إرسال رسالة عبر MSN إلى galal khalifa إرسال رسالة عبر Skype إلى galal khalifa
افتراضي رد: ماهى احسن بندقية موجودة فى السوق المصرى؟

الاخوة الاعزاء
مش عارف اعلق علي الموضوع دا ازاي او ابتدي ازاي بس احنا عايزين نكون
اولا ""عندنا صراحة في مشاركتنا يعني مش عيب او غلط ان اي واحد مننا يكون حتي عندة بندقية رمسيس او ديانا او حتي ماعندوش بندقية من اصلة ومش لازم كل واحد فينا لما حد يرد علية في مشاركة ويختلف معاة في الرائ انة يكون ارتكب جريمة وندخل في مهاترات وكلام مالوش لازمة لا يا جماعة المفروض ان احنا نحب بعض اكتر من كدا ونتعاون علي قد مانقدر بدليل اني سألت محمد انور عن نوع من انواع السوست انا ماليش بة خبرة و لا اعرف حاجة عنها رغم ان الواحد بيصتاد من اكتر من 35 سنة وضربت باكتر انواع البنادق المتوفرة في مصر وفي انواع ماعرفش عنها حاجة خالص ومع ذلك بقالي عشر سنين معايا مارفك ولسة شاري الديانا52 من اسبوعين

ثانيا"" في ناس كتيرة جدا في المنتدي عندهم معلومات احسن واكتر مني بالف مرة منهم علي سبيل الذكر وليس الحصر طلعت بخيت و محمد انور واسامة فتحي وعمرو ابوالعلا واحمد كمال و صلاح باشا وغيرهم وغيرهم هذا لاينقص من او من اي حد فيهم لان ممكن كل واحد فينا يكون مميز عن الاخر في حاجة.

في النهاية انا عايز اوجة نصيحة لمعظم الاعضاء صغار السن او الي ليس لديهم الخبرة في هواية الصيد المعلومات الي علي النت مش هي لوحدها الي ها تنفعك لا الخبرة اكتر مليون مرة من المعلومة والدليل علي ذلك ان لما طلعت بخيت قالي لازم تاخد ديانا 52 بالذوق او بالعافية كان علي حق وقلت لة سمع وطاعة دا مش ها ينقصني علي العكس اصحاب الخبرة والتجربة دائما ما يكونوا علي حق انا اسف لطول الرسالة بس لازم لازم لازم نحب بعض اكتر واكتر واكتر واكتر من كدا تحياتي

التعديل الأخير تم بواسطة galal khalifa ; 10-02-13 الساعة 01:13 PM
galal khalifa غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس