غير مقروء 11-03-20, 10:44 PM   #21
mostafa_hunter122
Banned

mostafa_hunter122 مستواه غير معروف
افتراضي رد: self defense لمن يريد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة devils مشاهدة المشاركة
شكرا للناس المحترمة اللى كتبت الكلام الجميل ده بس انا والله ما بصنعه يا جميل وهو وزيت وشطة وكحول ده ان شاء الله كريم تسلخات ولا سيلف عشان اكون فاهم ههههههههه؟؟؟؟؟دى طريقة من استاذ فى كلية العلوم يمتلك محل و فكر فى طريقة للدفاع عن النفس رخيصة ومشروعة وانا معرفش حاطط ايه؟؟؟؟زيت ,كحول, برسيل انا معرفش لانى مش من حق اى حد انه يسأله حاطط ايه لان فى شئ اسمه سر الخلطة
اما بقى السيلف الاصلى اللى باشا المحترم بيتكلم عليه ده ممكن كنت اعرضه بس ب 70 جنيه وبرده اسمه بيترش لكن انت لو معاك 70 جنيه تجيب 1 سيلف بمجرد انه اصلى ولا تجيب اتنين؟؟؟؟؟؟ وشكرا ورأيكم يحترم فى الاول وفى الاخر
مش دا ردك يا سيدى سيك بقى من استاذ ومش عارف ايه اللى فى كليه علوم ما الاستاذ احمد قادر الكينج اهو كان عملنا الموضوع دا قبل كده وقايل طريقته وطريقه صنعه اما عن تريقتك على حكايه التسلخات فبتهيقلى لو عندك تسلخات وحطيط عليها شطه يعنى !!!!!!!!!! ولا ايه اما عن سعر السلف الحقيقى فهو اغلى بكتير من 70 والناس كلها عارفه كده ولو انت تعرف تجيبه ب 70 يبقى خدمتنا كلنا والله وانا اخد منك الكميه كلها كمان لا وعلى 100 كمان مش 70 خلاص اتفقنا ياريت تكون الترجمه ظهرت كده
mostafa_hunter122 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس