غير مقروء 11-07-06, 10:40 PM   #20
kiko_2015
صياد قديم

المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: لا يوجد مصداقية فى أسعار المسدسات الصوت فى المنتدى

اسمح لي اخي الفاضل المشاركه بموضوعك
تساؤلك منطقي..تفكيرك منطقي..كل اللي هقدر اكلم حضرتك فيه نقط بسيطه
1- يوجد شخص واحد في مصر يتحكم في الاسعار
2-اسعار المنتدي الرخيصه(الطبيعيه) ريحتها فاحت..وخلال اسبوعين او ثلاثه لن تجد عروضا في المنتدي عن مسدسات الصوت(اي بعد نفاذ الكميه القليله اللي مع التجار اللي اشترو حديثا)
3-اللي اشتري جمله مؤخرا ..مش هيقدر يشتري تاني
4-اذا كنت تريد انخفاض الاسعار..فها قد علمت الاسعار الطبيعيه..لا تشتري اذا رايت ارتفاع في الاسعار
5- المقاطعه تجبر الطخين (لمؤاخذه في الكلمه) انه ينزل الاسعار
6-اذا كنت تشكك في ذمة تجار المنتدي..فتأكد تماما انك لن تجد اسعار المنتدي في اي مكان اخر في جمهورية مصر العربيه سواء الان او فيما بعد.. و تستطيع البحث و السؤال لكي تتأكد..وتستطيع ان تتأكد ان تجار المنتدي ساهمو في انخفاض الاسعار في مصر كلها
7-لا يوجد خلافات بين تجار المنتدي ..فنحن عددنا قليل وكلنا اصدقاء..ونعمل مثلما قال الحسن البصري : علمت ان رزقي لن يأخذه غيري فاطمئن قلبي..وعلمت ان عملي لا يقوم به غيري فاشتغلت به وحدي..وعلمت ان الله مضطلع فاستحيت ان يراني عاصيا..وعلمت ان الموت ينتظرني فاعددت الزاد للقاء ربي

لا يوجد خلافات بين تجار المنتدي