الموضوع: هنا ورشه اصلاح
غير مقروء 11-05-20, 05:51 PM   #106
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

الصورة الرمزية Consul

المدينه: مصر المحروسة
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: هنا ورشه اصلاح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة messam مشاهدة المشاركة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة أنا امبارح فكيت البندقية وغيرت الجالبة وزيتها كلها بزيت اسو بس لما ركبتها أصبح الزناد بيضرب من اول تكة بسيطة بل كدا كنت بدوس شوية ولازم اضغط للأخر علشان اضرب ياريت تفيدونى اية الى ممكن يكون السبب واية العلاجمع العلم انى لفيت شوية المسمار الى خلف الزناد بس مش عارف هوا دة السبب ولا اية معلش طولت عليكو
بارك الله فيك أخي الحبيب...شكلك كده بتحب لقمة القاضي وبلح الشام وصوابع زينب...بتحب الحاجة غرقانة في الشربات...وده إللي إنت عملته في البندقية غرقتها زيت...بقطعة قماش ناعمة أو فانلة حاول تمسح وتنشف الزيت الزائد عند مجموعة الزناد...والمسمار إللي لعبت فيه حاول بمفك صغير تلفه عكس إتجاه عقارب الساعة...يعني تلفه شمال...علشان تطول المشوار وتقلل حساسيته...ويرجع زي الأول تاني...واحدة واحدة كده وجرب...ماتلفهوش للآخر...وطمنني إيه الأخبار...خالص تحياتي...