الموضوع: تزيت البندقية
غير مقروء 11-07-23, 12:33 AM   #39
sghr220
صياد نشيط

الصورة الرمزية sghr220

sghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريقsghr220 في بداية الطريق
افتراضي رد: تزيت البندقية

[quote=essam assem;155477]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sghr220 مشاهدة المشاركة
و الله في الغالب الاستفاده لا تكون من المعلومة المجردة فقط...الاستفاده بتكون من التجربه العملية...عندك كلامي و كلام الاستاذ جرب الاتنين و شوف ايه المناسب ليك اكثر تحياتي.
[/QUOTE
السلام عليكم اخى الكريم اسف انى دخل كدة فى موضوعك بدون مقدمات بس انا عايزك تستمع جيدا للبشمهندس محمد صفوت sghr220لان انا كنت بصين البندقية بتاعتى بطريقة وبعد استشارة مهندس محمد صفوت عن طريقة الصيانة واتبعت تعليماتة بالحرف الواحد واقسم باللة لقد تغير اداة بندقيتى الى الافضل تماما فارجو من حضرتك بعمل جميع الخطوات التى تم سردها من مهندس محمد صفوت وانتة الكسبان وطبعا بعد احترامى الكبير الى دكتور محمد كمال ولة منى جزيل الاحترام والتقدير واسف على الاطالة
وتحياتى للجميع
مساء الفل يا عصام باشا و الله بجد اخجلتم تواضعنا و انا ليا الشرف اني اتعرفت بشخصية محترمة زي سيادتك و بعدين الطلعات الجميلة بتاعتك هي اللى بتروح عن الواحد و الصيادين الجامدين اللي زي حضرتك كده مش محتاجين صيانه مني لو البندقيه فيها ايه حتصطاد برضه
sghr220 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس