الموضوع: مذكرات صياد
غير مقروء 11-06-23, 12:51 AM   #46
عادل عبده
صياد قديم

الصورة الرمزية عادل عبده

المدينه: القطاميه
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: مذكرات صياد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة boogy مشاهدة المشاركة
انا بقى الموقف ده حصل معايا النهاردة
انا بشتغل مندوب مبيعات توزيع والنهاردة كنت طالع لوحدى ما كانش معايا زميلى التانى وكان خط سيرى النهاردة جنة للصيد البرى والبحرى خط الباجور منوفية من ناحية بنها للى قريبين من بنها يعرفوه خط بطا ومسجد الخضر وبعدها مشيرف لحد بهناى
المهم ركنت العربية فى الطريق وخدت البندقية ونزلت لقيت فرخة مياه واقفة مش واخدة بالها منى عل طرف المياه المهم ضربتها طلقة سرقتها وجريت بسرعة جدا جوه المياه وغطست فى لمح البصر شويه ولقيتها ظهرت على وش المياه قريب منى شافتنى غطست تانى فى لحظة وبعد شوية صغيرين لقيتها طلعت تانى قدامى نشنت على رقبتها خدت الطلقة وقلبت وفضلت عايمة مكانها على وش المياه ومعلقة على شوية زرع من اللى بيطلع تحت المياه ده ( صحيح احتست على ما جبتها ) بس الحمد لله بفضل ربنا جبتها هى وكمان 3 فرد يمام وييجى سبع تمان غربان وااااااااااااااااااسف على اللت والعجن ده وف يمامة جات من رقبتها من اول طلقة وفضلت صاحية وبتفرفر لحد ما دبحتها بالسكينة
بالف هنا ياريس بس انا مستغرب هو انتو ليه بتقتلو الغربان كتير كده هى والصقور

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس