غير مقروء 11-03-18, 07:52 AM   #1
mahmoud el masry
صياد متفاعل

الصورة الرمزية mahmoud el masry

mahmoud el masry قام ببعض الاخطاء
افتراضي لازم نعلمهم الادب

انا مش عارف ابتدى كلامى والله دى حاجة تحرق الدم لما اجى اصطاد شوية حمام 7000جنية:mad::mad::mad:

كل الحكاية ياسادة ان احنا بيتنصب علينا من شوية ناس مستغلة حقيرة لما سيادتك تروح محل اسلحة ونفسك تشترى بندقية صيد حلوة قوية عشان تمارس هواية جميلة وتلاقى اسعار تنافس اسعار العربيات :mad::mad:حد يقول اشترى بندقة رش 4000 و5000 وانت طالع طيب مكنت جبت كلاشنكوف احسن دى حاجة تجنن فعلا يا جماعة دى راحت ولا جات هتفضل رش رش والله ما هتتحول ............

والغريب انك بتلاقى ناس بتدفع المبالغ دى فعلا طيب لية كدة يا سادة انتوا بيتنصب عليكوا وعلينا

والمصيبة انك بتبقى عارف انك بيتنصب عليك وبتشترى برضو

و لما تيجى تحسبها هتلاقى بيتنصب عليك بالالوفات يعنى الحكاية مش مية ولا اتنين واظن كلنا عرفين اسعار البنادق دى فى بلاد برة بكام

ولو الناس بتلوم التجار على جشعهم وسرقتهم لينا فحب اقولهم احن السبب فى كدة

احنا الى ادنلهم الفرصة لسرقتنا:mad::mad::mad:

وملها البنادق المصرى كل الى يسمع كلمة رمسيس او المعادى يبوصلك بقرف كدة
مهو احنة السبب بردو فى انحدار المنتج دة مهو لما الناس تمتنع عن شرائها المصانع الحربية هتنتجها لمين فمن الطبيعى تلاقى حجات تعبانة تصفيات لبنادق اديمة بتتباع لانهم هيعلنوا افلاسهم واحنا السبب فى كدة ومع العلم انى عندى بندقية رمسيس بتاعت زماااااااااان وانا فاخور انى بمتلكها وعلى فكرة البندقية دى بتعمل احلى شغل فى الصيد ومع العلم بردو انى عندى بنادق تانى وانا مش ضدد البنادق مثل الديانا والويبلى والكلام دة بس انا ضدد انى اشتريهم بالاسعار دى