غير مقروء 14-08-23, 02:39 PM   #8
aymank2
صياد متميز جداً

اوسمتي

الصورة الرمزية aymank2

المدينه: الزيتون
aymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: طلعة صيد بعد شوقه .... واحلي صحبة وناس

الصحبه الجميله احلى حاجه فى الطلعه وانت والقناص الكبير فضيل صحبه رائعه كان ليا الشرف انى طلعت معاكم والحمد لله الاشبال كانو مبسوطين ومنسجمين مع بعض وكمان فضيل علمهم الرمايه بالكرال ويوسف وجاسر كانو فى قمه السعاده لازم اقول كمان ان الكرال الى مع فضيل أحسن كرال شوفتها كانت بتنافس الديانا بجد ده يرجع ان فضيل أستاذ فى الصيانه وأستاذ فى الصيد بالنسبه ليك صديقى العزيز لازم تحط فى دماغك ان مفيش صياد مهما كان كبير مبيضيعش وعندك العبد لله وفضيل ضيعنا حجات عمرها متضيع ديه اعمار وارزاق مقسمها الخلاق بس بجد طلعتين كمان وهتبقى احسن منى انا وفضيل احساسك بالبندقيه وحبك للصيد عالى جدا فاضل بس التاتش بتاع المارسه أخيرا لازم تغير فى الموضوع الاصلى انى كنت باستخدم ديانا 52 هذه بندقيتى وانا فخور بيها هههههههه وكمان الحصيله كانت 37 فرد انتا نايم ولا ايه يا عم الحاج ههههههههههههه تحياتى ليك صديقى العزيز انتا والاستاذ فضيل واحلى تحيه ليوسف باشا.

من تواضع لله رفعه

وقل رب زدنى علما
aymank2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس