غير مقروء 13-01-06, 09:20 AM   #18
tarekabasy
عضو مميز جداً

الصورة الرمزية tarekabasy

tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: طلعة ( روميو وجوليت )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moorey مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههه الله ينور عليك يا استاذ طارق بجد طلعه جميله و انا عشت معاك فيها و انا بقرأ الموضوع

و احسن حاجه انك مفرقتش بين روميو و جوليت هههههههههههههههههه

اما مشكلة ظبت النشان بعد 3 ساعات فانا برضو كده ضربي بيتعدل بعد حوالي 2 كده من بدايه الطلعه مش عارف العيب من ايه
الله يخليك يا مورى بينى وبينك اهم حاجة انك تشرح طلعتك بطريقة تستفيد منها الناس تشاركهم وجدانيا تخليهم يستفيدوا من اللى جرالك زى مانت كمان بتستفيد من طلعاتهم....واهو كلنا بنتشارك الخبرات اللى بنقابلها......

بينى وبينك بدايق قوى من الله بيروح حاطط بس الحصيلة ومصورها وبس
ويسكت وكأنة قاصد يكتم خبرتة او كل اللى قاصدة يستفز الناس بالحصيلة او يورى الناس انة قناص......

روميو وجوليت لحظات عشتها وعمرى ما هنساها........بس خلى بالك عشان تشوف روميو وجوليت لازم تكون ضربتك الأولى قاتلة بحيث ان جوليت تتقفل مكانها عاوزة ضربة ماتخيبش و ماترفرفش عشان ماتطيرش روميو..........انا اعتقد انة حتى بعد ما ضربتة ما كانش عارف انها راحت فداء للوطن...........

هقولك بقا توقعى لية النشان بيتزبط بتبقا ايديك عضلاتها نفرت وزندت من كتر التعمير وبقت مش بتتهز وكمان الشمس طلعت والرؤية بقت واضحة .........هذا والله اعلم ههههههههههه

خالص تحياتى

tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس