غير مقروء 13-01-06, 07:48 AM   #11
tarekabasy
عضو مميز جداً

الصورة الرمزية tarekabasy

tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: طلعة ( روميو وجوليت )

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههه
يسعدنى انى اكون اول ضيف يعكنن عليك طلعتك ياكبير
منك لله يااخى
مش حرام عليك تعمل كده يامفرق الاحباب وهادم اللذات
وقصة روميو وجولييت خلت الدمعه تفر من عينى
ههههههههههههههه
طلعه موفقه ياقناص البرارى
وبالنسبه للاسكوب
هات ماركة تاسكو 3=9=40
ده كويس للكرال
وابعد عن بوشنيل الايام دى عشان سمعت ان فيه مشاكل كتير
هههههههه حبيبى يا قبطان...دانا اللى يسعدنى انك اول واحد يرد عليا حتى لو عكننت هههههههههه

خلى بالك لولا ان روميو جولييت ماتوا ماكناش عرفنا انهم روميو وجوليت هههههههههههه....كانوا بقوا مجرد يمامتين بس
بالنسبة بقا للأسكوب فية زميل فى المنتدى جاب 3*9*40 للكرال برضة وبيقولى انة كبير ومدايقة وبيكبر الروئية لمسافة يجى 100 او 120 متر وانا بينى وبينك ماعرفش انا عاوز اركب سكوب يكون مناسب لمدى الكرال يكون على مقاس مداها يعنى يكون كبيرة مثلا 60 او 70 متر بالكتير يبقا ركبت اسكوب يؤدى الغرض مية مية وزيادة كمان وفنفس الوقت يبقا وزنة خفيف وكمان طولة يكون اقصر ما يمكن عشان مايدايقنيش لا فى الروئية ولا الشيل ولا الحط.....

يعنى مش عاوز اركب اسكوب يكون امكانياتة اعلى من مدى الكرال...........بس طبعا لازم بكون مدرج علشان يتسم بالدقة....قولى بقا رايك اية فى الكلام دة

وطالما بوشنل الأيام دى ماشى فسكة الحرام يبقا بلاة ههههههههه يا ريت شركة كرال تنزل اسكوب لبندقيتها
ههههههههههههههههههههههه بس خايف لو نزلتة يجى معيوب زى الكرال وتروح لعادل عبدة يغيرلك الشعار والعدسة ههههههههههههه ويبقا بس ميزتة انة بيستحمل قوة الأرتداد ههههههههههه

حبيبى يا قبطان صباحك عسل

tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس