غير مقروء 15-04-18, 11:35 PM   #30
aymank2
صياد متميز جداً

اوسمتي

الصورة الرمزية aymank2

المدينه: الزيتون
aymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدىaymank2 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: اخيييرا اشتريت بندقية

اولا الف شكر للاستاذ ابو مسلم على ثقته الغاليه ثانيا الف الف مبروك للاستاذ عاطف على البندقيه ربنا يديه خيرها ويكفيه شرها وبالحمام واليمام والبط كمان ان شاء الله وانا تحت امرك وتحت أمر اى صياد محترم ومفيش حاجه اسمها تتخض ولا حاجه كلنا بنتعلم من بعض وانا كل يوم لسه بتعلم حاجات جديده ونفس الكلام الاستاذ وليد سالم ده رقمى 01221033743 كلمنى لو ساكن قريب منى ان شاء الله الطلعه هتكون معايا بس متزعلش لو كانت الطلعه بعيده شويه لانى متفق مع ناس الجمعتين الى جايين
خد بقى عندك الى جاى علشان انا كان معايا كرال زمان.
أنسب رش ليها الجامو ماتش -الجامو هنتر-ديابلو العلبه الموف ال500 رشايه بس يبقى أخر اختيار.
عايزك كل يوم تضرب بالبندقيه هات قطعه خشب سميكه خد مسافه حوالى 15متر أو عشرين خطوه استخدم السطح بتاع البيت او العماره اعمل علامه فى الخشب بقلم فلوماستر متزدش عن حجم الجنيه الفضه العلامه الى فى الخشب تبقى على مستوى نظرك يعنى مش على الارض أو فوق راسك واضرب وظبت وكلمنى قولى عملت ايه .

من تواضع لله رفعه

وقل رب زدنى علما
aymank2 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس