غير مقروء 13-03-10, 08:28 AM   #15
Orabi
صيــــــــــاد محــــترف& عضو ذهبى

اوسمتي

الصورة الرمزية Orabi

المدينه: مصـــر أم الدنيـــا
Orabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدىOrabi عميد بالمنتدى
افتراضي رد: يــــــــــوم الحمـــــــــــــام العالمــــــــــي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عـمـر مشاهدة المشاركة
اولا مساااء الجمال حبيب قلبي حسن بك عرابي ....انا عارف اني مقصر بس والله غصب عني بس لما شفت الموضوووع ماقدرتش امسك نفسي ..بجد مذبحة هو ده بقه الصيد الجائر اللي قال علية هشام سمير ههههههههههه ...بس احكيلنا بقه عن الرش والبنادق .. وبعدين انا مش هسكت الا لما تجبلي وحده52 تاني والله من ساعة اللي اخدتها منك مش عارف امسك بندقية ..انت عارف حتى الجديد والله حاسس انو مش زييها انا ندمت بعد ما بعتها ..... تسلم ايدك يا قناص وتحية كبيرة لابو شمس القناص المبدع وتحية للفنان صاحب الضربات واللمسات استاذ محمد محمود .... ولك يا ابو جنى احلى تحية حسن عرابي العالمي المتألق دائما... دايما المدرسة فيها اساتذة وتلاميذ بس مدرسة النهرده كلها اساتذة بجد تسلم اياديكم وماشاء الله عليكم ....والشكر للاستاذ هشام اللي خلانا نشوف الحاجات الحلوة دي .... دمتم في امان الله ومنتدانا الجميل... وتستحق كل التقدير وكل التقييم
أستاذ عمر حبيبي الغالي أوي أوي أوي كبارة بني سويف منور الدنيا يا باشا. و متقلش أساتذه إحنا تلامذه جانبك يا كبير
عايزين نطلع طلعه مع بعض بأمر الله تعالي.
أنا و الله كنت متأكد إنك هتندم علي الديانا اللي أنت بعتها لأنها فعلآ كانت ما شاء الله صياده صياده معلش تتعوض إن شاء الله و إن شاء الله هشوفلك حاجه زيها و احسن منها.

البنادق كانت كالتالي:
محمد محمود : Gamo - CF 20
أبو شمس: Norica - West
عرابي: Gamo - CF 30

الرش كلنا كنا بنستخدم جامو ماتش العلبه البيضاء

نورت الدنيا يا باشا