غير مقروء 13-05-19, 02:25 AM   #72
abdelal mohamed
صياد نشيط

الصورة الرمزية abdelal mohamed

المدينه: في البيت
abdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيدهabdelal mohamed لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: تحذير من الفرد الخرطوش

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة realfighter مشاهدة المشاركة
اولا شرفنى مرورك
ثانيا بالنسبة للبندقية المحلى انا ما مسكتهاش قبل كده ولا احب امسكها فبالتالى مش هحكى فيها اما بالنسبة للفرد الروسى والهندى وال9مم ف انواع منهم بيحتوى ع نفس مشكلة الابرة اللى انا ذكرتها ف بداية الموضوع ده غير جملة عيوب ومشاكل بتكون موجوده ف الاسلحة المحلية اللى مصنوعة بغرض تجارى وعلى رأسهم وده الاهم انه سلاح لا يمكن ترخيصة وتداوله بيشجع انتشار النشاط ده ف البلد
بالنسبة لموضوعك والله انا ما مرتش بيه بس خلينى اقولك ان موضوعى رغم انه للتحذير فانه لا يحتوى على اى صور او رسومات للفرد
وبالنسبة لنقطة نشر او زيادة معلومات فليس كل علم يجب نشره ينبغى ان يكون علم نافع والا بقى كنا املنا تصاميم تصنيع اسلحة وعملنا بيها مواضيع تحياتى ليك وارجو ما تكونش انزعجت من كلامى واى استفسار انا موجود

هههههههههههههه
انا معاك في كل اللي بتقوله
واتفق معاك
وبالنسبة للبندقية انا اقصد زي اللي طلعت في فيلم الواد السيس اللي اسمه عبده موته

وانا عمري ما ازعل منك ابدا
ولك احلي تقييم