غير مقروء 11-03-19, 01:50 AM   #124
goodzila
صياد متقدم

الصورة الرمزية goodzila

المدينه: المحله الكبره
goodzila مستواه غير معروف
افتراضي رد: مسدس الصوت البلي تم عمله لانواع اخري وموجودمنه الان بس الكميه محدوده

اخواني الكرام اعضاء المنتدي في ناس بتقول كلامي اكتر من افعالي بس انا مينفعش اعرض صور زي ديه علي النت كل الناس الي استشرتها في الموضوع ده قالو لي مينفعش تحط دليل اما الكلام فممكن تنكره وتقول كنت بهزر واسائلو الناس الي كلمتني وهما اكتر من 50 واحد وانا رديت عليهم كلهم وفي ناس اتصات ومردتش بس لظروف هما بيبقو يكلموني في وقت انا فيه بحل مشكله مش هينفع ارد واعد علي الاقل ربع ساعه اكلم واشرح وديه اقل مكلمه بتجيلي عشان كده مبردش بس بكون من جوايا زعلان اني مردتش بس هما ناس محترمين وبيقدروا الكلام الي انا بقوله عامه في ناس جيالي يوم الاحد المحله ممكن تسئلوهم وانتو هتعرفو اما الاستاذ المحترم الي بيقولي دماغي فانا عايز اعرف دماغك مالها انا عملتلك اه لو اكلمت معايا هتعرف اذا كنت بكذب اوبكلم صح هوانا هستفيد اه لما اشتغل الناس هنا ده وجع دماغ فظيع انا بيجلي بالخمسين تليفون في اليوم فانا هجيب لنفسي وجع الدماغ علي الفاضي من غير مايكون عندي حاجده انتو قلتولي قبل كده حطولي صور السلاح الصوت الي عندك وانا حطيطه لان ده مش هيجبلي مشكله في ناس كتير كلمتني من النتدي وقالت لي اوعا تبعت الصور عشان خيفين عليا وهما متاكدين من كلامي فا الي مفكرني كداب يفكر ذي مهو عايز انا مش هثبت له حاجه وهو حر اما الي مصدقني يبقا بيفهم ويقدر يبين الكلام الصدق من الكذب وانا قلت قبل كده انا عندي مشاكل هيا الي عطلتني عن الرد والشغل في نفس الوقت فانا مش فاضي ورايا ميت حاجه مشاكل مع بلطجيه ومشاكل مع شريكي وطلبات ناس مش قادر اوفرهلهم بسبب قله البضاعه عندي ده غير الناس الي نصبت عليا فيريت تقدروا الكلام الي انا بقولو انا مش عيل صغير عشان اعد اشتغل في الناس واعد اضحك ده انا بسميه هبل ولو انا بعمل كده ابقا اهبل وعبيط كمانباذن الله علي اخر هذا الاسبوع هتكون كل الانواع جاهزه متعدله باذن الله بس انا طالب منكم خدمه عايزكو تعملوا استفتاء في الموضوع الي انا بعملوا ده عايز اعرف الي انا بعمله ده صح ولاغلط انا كده بفيد الناس ولا بضرهم وبطلب ده من الناس الكبيره والقديمه في المنتدي وعايز اعرف كمان هو حلال ولا كده فلوسه تبقي فلوس حرام وانا مستني ردكم عليا في الموضوع ده قبل اي حاجه والله المستعان وشكرا
goodzila غير متواجد حالياً