غير مقروء 11-03-19, 02:35 PM   #35
elhosseiny
صياد جديد

المدينه: الجيزة
elhosseiny مستواه غير معروف
افتراضي رد: حقيقة الطبنجات الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver_5000 مشاهدة المشاركة
لا شكر على واجب يا صديقى , اللى المفروض يتشكر هو سعادتك على انك تعبت نفسك و عملت الموضوع ده , و بينى و بينك انا كنت ناوى اشترى دلوقتى مسدس صوت علشان الحماية و اقتنعت بوجهة نظرك ف الاول كنت ناوى انى اشترى بالغالى دلوقتى و يمكن كمان ازنق نفسى بس لما فكرت ف كلامك قولت مادام الموضوع ده عجبنى كهواية ف مش لازم ازنق نفسى دلوقتى , لا استنى لما الاحوال تهدى شوية و ابقى اشترى بمزاج
و الله و نعم التفكير،
و برضه لما الجو هيروق هتلاقى إن كل الحاجات المضروبة خلصت من عند التجار و الأسعار هتكون أفضل بالإضافة إلى إنك هتعرف تدخل المحل و تشترى و تنقى و تجيب سعر كويس زى زمان.
كنا بندخل المحل و نقعد مع أصحابه بالساعتين و يجيب شاى و قهوة و نقعد نرغى و نبدل القديم و كان الموضوع زى الفل.

دلوقتى بقى خلاص، من و أنت واقف بره و من غير علبة و المعاملة مش لطيفة .... إلا بعض الناس اللى لسه عندها إحترام بتتعامل كويس زى الجيزة للأسلحة والبارودى فى الجيزة لسه بيتعاملوا بإحترام بس مع زباينهم القدام بس، إنما الجديد برضه بيتعامل و هو واقف بره.

أنت هتعجبك الهواية إن شاء الله و أهو الإنسان لما يفرغ طاقته السلبية فى حاجة مش بتأذى أعتقد إن ده شىء كويس لأن أى إنسان طبيعى فى العالم عنده طاقات إيجابية و طاقات سلبية و لازم يدور على طريقة لصرف الطاقات السلبية علشان تراكمها مش كويس و بيخلى الإنسان عصبى المزاج.

خالص الشكر مرة أخرى على التعليق

محمود