غير مقروء 13-06-02, 12:13 AM   #11
وليد سالم
المشرف العام

اوسمتي

الصورة الرمزية وليد سالم

المدينه: القاهره
وليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدىوليد سالم عميد بالمنتدى
افتراضي رد: الانواع دي من الجرابات عند مين يا تجار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 مشاهدة المشاركة
ياعم لاتدور ولا حاجة بينو ده غالى جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اغلى محل ده فى الزمالك ابو سيف كاتب ان عنده تشكيله حلوة من الاخر كده اغلبية المحلات بتاع التجار فى حدايق القبة انزل خدلك تاور وعدى على ابو سيف لان هو الاساس هناك هتلاقى الى انته عايزه ان شاء الله

يا كبير انا عرفت ان معظمها غالي والبركة في معلوماتك ولكن الجراب اللي فية الجاب مع علبتة متهيألي انه موجود في محلات عادية مش غالية
وانا طبعا روحت لابو سيف وابو فارس اللي انا جبت البروني جاب من عندة واشتريت جراب للبروني بس واحد صاحبي ضابط شرطة طمع فية ومحبتش اعزه علية فشلت المسدس من الجراب واديتهولة وانا خايف المسدس ياخد برد من غير الجراب هههههههههههههههههه

وابو فارس بتصل بية لبعض الاستفسارات اللي مش مريحاني بس مطنشني مش عارف لية لعل المانع خير
واليومين دول حر جدا واللف في الشوارع علي المحلات شيئ انتحاري وانا لسة شايلها زيرو وخايف القرعة تسيح :l f:
علي ابن ابي طالب

وليد سالم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس