غير مقروء 13-02-05, 04:59 PM   #30
tarekabasy
عضو مميز جداً

الصورة الرمزية tarekabasy

tarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدىtarekabasy عميد بالمنتدى
افتراضي رد: طلعة الموت............عنتر وشيبوب والربع الخالى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
طارق باشا الف مليووووووووووون حمد على سلامتك وسلامة القناص الصغير موقف تلقائى بطولى من شخص .. من غير ما اشوفه حاسس انه من اجدع وارجل الناس اللى فى الدنيا
والله وانا بقرا الموضوع اختلط جويا مشاعر كتيير .. اسى .وضحك . وزعل. واشمئزاز . وفرحه انكم طلعتم بالسلامه
لدرجة ان من طرقك سردك الرائعه حسيت انى معاكم فى قلب الحفره
اهنيك وابركلك فعلاً يا ابو احمد وكن واثف ان الموقف دا هيفضل محفور فى ذاكرة ابنك ليوم الدين .. اصل حصل معايا موقف قريب من ده وابويا ربنا يحفظه قام معايا بموقف بطولى برده ....
يا فندم ربنا يكرمك والله يسلمك من كل شر.........والله العظيم انا ماكتبت الموضوع دا عشان حد يوسمنى بالشجاعة ولا غيرة انا بس صعب عليا انى ماحزرش الناس وانا قادر على دة....حتى لو كان موضوع يكسف ويقرف زى موضوع المجارى دة..........
بس بجد وجدت ان مصلحة الناس فى النشر عشان كدة ماترددتش لحظة انى اقولكم........بجد فخ للموت البطىء.........
تصور فكرنى بمشاهد شوفتها فى افلام زمان كتير ....بس الأجنبى منها....بركة طين وبتطلع بقاليل واللى يقع فيها مابيطلعش
والله وانا بقرا الموضوع اختلط جويا مشاعر كتيير .. اسى .وضحك . وزعل. واشمئزاز . وفرحه انكم طلعتم بالسلامه
يوووووووة يا عمارة........هههه انت كأنك دخلت قلبى وعرفت اللى فية.....فعلا دى كانت نفس مشاعرى وانا بكتب...كنت ساعات بضحك وساعات بدمع وساعت قرفان من نفسى جدا وحاسس باهانة....وحاسس بفرحة رد فعل ابنى وحاسس بمشاعر كتير جدا بتوضح فى كلامى وتعليقاتى على الردود
هههههههههه عارف الولد اول ما صرخ بابا...لقيتنى بقولة ماتخافش بزعيق علشان اطمنة واثبتة ولقيت نفسى والله مابكدب بنط فى المكان وراة...وكان بينى وبينة حوالى 4 متر مثلاولقيتنى بجرى وراة والبندقية فايدى....كنت هنط بيها والله من اللهفة.....سبحان الله ربنا الهمنى وانا بنط انى ازحلقها من ايدى لورا....مارمتهاش رزعتها لكن فعلا زحلقتها ودا السبب انها مانضرتش ضرر وحش...وكنت جنبة بينى وبينة يجى متر.........
شديتة من دراعة ووبقيت ارفعة واطلعة....ومافكرتش فى اى حاجة تانى........وبعد ما طلع لقيتنى لايص بنزل وبغرز ومش عارف اعمل اى حاجة.....بقيت لحد تحت باطى....تخيل كأنى فعجين لا عارف اطلع ولا لاقى اى ارض صلبة اقف عليها..وحتى لما لمست اقرب نقطة صلبة بايدى مش عارف اطلع منها بنزل برضة.....
فى صرخة احمد حبيبى يا بايا........ولقيتة بيشدنى....بدمع تانى...........الموقف بجد يهز جدا جدا جدا..........وكمان مش مجرد انه حاول المساعدة لا دا كمان ساعدنى وشدنى لغايت ما سندت بركبتى على اقرب نقطة صلبة..........وعرفت اطلع
الموقف دة فعلا هيفضل محفور فى ذاكرتنا احنا التلاتة....ذاكرتى وذاكرة احمد ودبشك حنفى........

حصلك موقف احكية والنبى.......
خالص تحياتى وارق امنياتى...........واحكى الموقف مهما كان وحش او حلو.....اظن يعنى مفيش اوسخ من المجارى اللى حكيتها هههههههههههه
اعتبرنا فى حلقة من حلقات العلاج النفسى هههههههههه وكل واحد يقول اللى جواة........
مساءك عسل

tarekabasy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس