غير مقروء 12-09-07, 05:45 AM   #43
الصياد2013
Banned

الصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهالصياد2013 غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
افتراضي رد: الاشتغالة الاكثر شهرة اليومين دول( خليها تصدي)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيكا مشاهدة المشاركة
الله يخليك يا اتش ده من ذوقك والله وعلشان انت راجل محترم
واقولك مفاجأه كمان : العضو الصياد ده مره بعضويه من عضوياته ومن غير ما اتعامل معاه بيقول : اني مواعيدي مش مظبوطه ومش برود علي حد ومع ذلك قابلته واديتو علبتين 6مم طويل ب 100 فيهم 200 طلقه والطلقه بتتباع ب 2 جنيه يعني تمنهم 400 جنيه ولو عفريت هتجيبهم ب 300 وانا مديهملوا بربع تمنهم (100 جنيه ) وتلاقييه بعد كده بيغلط فيك !!!!!!!!
بس كل واحد عنده ظروفه بقي والله واعلم بيها
وخلاص انا قررت اني معبرش حد الا لو كانت المناقشه محترمه وليها سبب وهدف
بص يا اخ فيجو العضو تيكا لما يكون محترم بيكون محترم لنفسو مش لينا
وبص يا اخ تيكا انا لما جتلك واخد منك اطلق ال 6 ملى بعد لما اخدو قولتلك انا اللى قولت عليك فى رد من ردودى انك مواعيدك مش مظبوطة يعنى لو مكنتش قولتلكمكنتش عرفت انا مين اساسا بس انا حبيت اعرفك انى انا اللى قولت الكلام دة لانى مش بخاف الا من اللة عزوجل وكلامى دة مخترعتهوش ومقلتهوش الا لما لقيت كزا عضو بيقول عليك كدة فاكيد هما مش ايكدبوا فقولتلك كدة علشان بس تعرف لما الواحد ميعرفشى الا ادامو ويغلط فية ويقول علية كلام مش تمام من غير ما يعرف كما تددين تددان والايام لفت والدنيا دية صغيرة اوى والوشوشوش بتتلاقى
تانى حاجة انت بتقول انك بعتلى الطلق بربع تمنهم بتحسسنى انك عملت معايا واجب او جميلة لا لا طبعا انت كنت كاتب فى موضوع بيع الطلقات السعر دة ونا اديتك حساب الطلق من غير ما انزل ربع جنية متحسسنيش يعنى انى شحتهم منك انا اديتك حقك اللى انت طلبتو وكاتبو فى الموضوع
وتعرف انا غلط فيك لية لاانك بتخش فى مواضيعى وتغلط فية من غير ما تعرفنى اساسا ولمجرد عضو اهبل وتعبان عقليا علشان مرضيتشى ابعلو مسدس قرر انو يبوظلى الموضوع ويقول علية نصاب عرفت لية بغلطوالاعضاء لو مش متاكدة من كلامى اجبلها الموضايع اللى الاستاز تيكا بيغلط فية فيها من غير ما يعرفنى اساسا
وصدقنى طلاما قولت الكلام دة وقلت انك مدينى الحاجة بربع تمنها مع ان مديك حقك تاات ومتلت مع ان الطلقات كان صوتها واطى بس قولت عادى مش مشكلة لانى مش بحب ارجع حاجة م بعد لما اشتريتها اونا استحالة اتعامل مع شخص تانى بيحسسنى انو لية فضل علية وبيغير فى الكلام وربنا يشفى يارب كل مريض نفسيا
الصياد2013 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس