غير مقروء 12-09-07, 01:05 AM   #9
t_bag
صياد متفاعل

الصورة الرمزية t_bag

المدينه: الاسكندرية
t_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدىt_bag من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: Re: اى استفسار تفضل بالدخول

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة new_year مشاهدة المشاركة
انا بقي الي عندي مشكلة وملهاش حل
انا بعشق الكلاب ووالدي رحمة الله كان بيربي كلاب جيرمان شيبرد وماستيف والبول ماستيف والرود وانواع كتير
وانا ربيت قبل كدا جيرمان شيبرد وبلاك كوت بس كان في منزل غير المنزل الي احنا فية دلوقتي
وجبت من فترة جرو اربية بس عملي مشاكل في المكان
انا مشكلتي المكان الي اربية فية
انت اية رايك اعمل اية
دى مشكلة بواجه معظم الناس معندهمش مكان غير الشقة و بيقولو لا نجاسة او اخاف على العفش هيبهدل الدنيا و الحمام و الريحة و كدة
حضرتك لو معندك اى مشكلة من دول ممكن تجيب كلب بس مش اى نوع لان فى انواع بتحتاج اماكن واسعة و لاكن بالنسبة لجرو حضرتك لو بعضعض فى الحاجة و هظارو كولو عض دة كدة بيسنن و دى حلها سهل انت ممكن تجبلو عضاضة دى بضيع رغبة الكلب فى العض و لو عضك اول مرة اولو لا او بس بنبرة غاضبة لو كررها زعقلو و فوت وجبة من ال3 وجبات بتعتو و لو كررها احرمو من الاكل يوم كامل و ما تلعبش معاه فى كل مرة تعقبو و لو كررها تانى اضرب الكلب بالنار و انت انتحر هههههههههههههه
بص حضرتك انا جبتلك المشكلة الشائعة مع الجراوى لو مش هى يارييت توضحلى ايه هى المشاكل بالظبط و سلوك الكلب ايه و انا هجوبك علطول
t_bag غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس