غير مقروء 12-08-14, 01:16 AM   #26
bodygard 34
صياد متقدم

الصورة الرمزية bodygard 34

المدينه: zagazig
bodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريقbodygard 34 في بداية الطريق
افتراضي رد: لأصحاب التراخيص وهواه السلاح

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيكا مشاهدة المشاركة
يا باشا انت راجل محترم وزي الفل بس فيه حاجات كده لازم الواحد يرد فيها وخاصه لو ذكر فيها اسم عضو انا معرفوش ومش شايف الكلام ده فيبقي لازم ارد غيبته من اي كلام بيتقال من ضعاف النفوس
وانا اسف طبعا علي اللي بيحصل في الموضوع مني ومن غيري
يا أستاذ تامر انا متأكد انك راجل محترم ومؤدب وده حسيته لما كلمتك فى التليفون ..بس كان كفايه قوى انك تقول انه مش نفس المسدس..وعلى فكره من اول ماشفت الصوره عرفت انه مش هو وخصوصا ان المقدم اشرف مسدسه نيكل .. وأخونا الاستاذ عبد الهادى انا حاسس انه راجل طيب ومؤدب ومايتخيرش عنك و ماعتقدش ان نيته كانت سيئه بس هو اختلط عليه الامر لأنه جديد فى موضوع الاسلحه ولازم نستحمل بعض.. بس الظاهر انك رديت عليه وانت صايم ومافيش قهوه وسجاير فالعمليه كانت مشدوده شويه صح؟؟؟ رمضان كريم ياطيب وان شاء الله لى زياره عندك بعد العيد نتعرف اكتر ونتفرج على التحف اللى عندك يمكن يكون لى نصيب فى حاجه حلوه من عندك
bodygard 34 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس