غير مقروء 12-07-14, 02:26 AM   #6
essnawy
صياد متفاعل

الصورة الرمزية essnawy

المدينه: حلوان
essnawy قام ببعض الاخطاء
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى essnawy
افتراضي رد: Re: عاوز اشترى بسرعة الفلوس هاطير بس محتار

شكرا لاخ tifa4000على التعليق ايضا
اما بالنسبة للفرات ماجنم انت لو ركزت فى طلبى هتلاقى ان كل الاسماء اللى انا حطتها اسماء وحوش تكسر الدنيا فى المسدسات طب ليه ؟ عشان انا جربت الفرات ماجنم ياخويا ده بسم الله ما شاء الله عليه صوت ررررررررررررررررررررررررررررررررعد جددددددددددددددددددددددددا و شكله عليه هيبه جامده جدا و ما فيهوش ديفوهات اما بالنسبة مع البلى فانا جربته بلى عن طريق استخدام طبة الاستاذ العبقرى الفذ الفلتة الخلاصة الكبير اللى مالهوش مثيل الاستاذ\ ماااااااااااااااااااااازنجرررررررررررررر
ومش عاوز اقولك ياخويا الطبنجة بقة عاملة ازاى انا من ساعتها مابخرجش بيها من البيت مش عشان حاجه و الله بس بقيت اخاف عليها جدا و فى نفس الوقت بخاف منها جدا لان تأثيرها قرب يوصل للحى و على فكرة انا مش ببالغ الطبنجة دى انا جبتها ايام الثورة ب 2000 جنيه و ركبتلها طبة و اشتريتلها طلق بلى و جربتها فى برميل حديد من اللى هو بتاع البترول خرمته وجربتها فى عمود خرسانه فوق السطح عندنا فى البيت كسرت الخرسانه لحد ما الحديد اللى فى العمود ظهر و ضربت بيها على درجة سلم و بلاط مزايكو فشفشته ستين الف حته لدرجة ان السلمه ما بقتش تنفع تانى بذمتك مش تخاف تخرج بيه او حتى توريه لحد من اصحابك لحسن يعور نفسه او حد جنبه من غير ما يقصد .
ارجو ان اكون افدتك و السسسسسسسسسسسلام ختام