غير مقروء 11-10-15, 03:46 PM   #30
rio
صياد متفاعل

المدينه: القاهره
rio غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
افتراضي رد: ايكول جاكال دول ... فرز أول .. للبيع+ صوره)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact مشاهدة المشاركة
التصنيع عموما بيبقى فيه درجات جودة متعددة , و يوجد مصانع سيارات فى الصين تنتج 16 درجة جودة لنفس السيارة.
و اكيد مصانع السلاح فى الصين بتعمل كده برضوا لان دى استرتيجية التصنيع للدولة عندهم.

تركيا بتنتج كذا درجة جودة و لكنها ليست مثل الصين , ممكن مصنع يعمل درجتين تلاتة للجودة و اكيد فى مصانع السلاح فى نفس النظام.

بس ده مش معناه ان المسدس الجاكال يبقى ب 2000 جنيه خالص مع كامل احترامى للبائع و واضح من ردوده انه شخص خلوق و محترم و ارجو منه تقبل وجهة نظرى المتواضعة و ربنا يوفقه فى البيع لاعلى سعر , مفيش حاجة اسمها فرز فى السلاح بس انا شخصيا بقول عليه كدا .... الصح انها بتبقى درجات جودة.
بس صعب تبيع الميه فى حارة السقايين الا لو الميه دى مميزة فعلا و بسعر مغرى يا أ\ريو

طبعا بحترم كلامك .... بس فى نقطه عايز اوضحها ..... انا من القاهره والحمد لله مش اول حته ابيعها بفضل الله .... وكلنا عارفين ان الاسعار فعلا بتاعتها وصلت ل1800 جنيه فعلا ومن غير اى حاجه ... لما انا اعرض المسدس بكل مشتملاته وبالجراب وكمان طبة البلى + علبه طلق بلى 50 طلقه .......... السؤال ..... هل كل ده ميساويش 2000 جنيه ...... ؟؟؟؟ تقبل مرورى
rio غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس