غير مقروء 11-10-02, 01:16 AM   #159
amin hegazy
صياد قديم

الصورة الرمزية amin hegazy

المدينه: الهــرم
amin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريق
افتراضي رد: علشان خاطر عيون أعضاء المنتدى العرض الجديد من ياسر الكفافى بالقاهرة

اقتباس:
انا عايز اوضح الموضوع بشكل كامل للكل ودي شهادة حق اتحاسب عليها
في اليوم اللى الاخ جاب الاباروني 9000 انا كونت هناك انا و 2 من اصدقائي واشترينا احنا 2 وهو جاب واحده وياسر عرفنا بيه وهو في المحل وبالصدفه طلع ساكن قريب من مكان واحد فينا.
وكلام ياسر كان واصح قوى والله الطبنجة دي عليها ضمان 3 شهور ومحدش يلعب فيها يا ريت ولو حد فيكم حب يعمل حاجه يسالنى في اي وقت وانا هساعده .
وده اللى حصل معايا بالضبط بصراحه ياسر ياعدني كتير قوى والله وكان متعاون جدا اما الاستاذ التاني راح اتصرف من دماغة يبقى اعتقد انه لازم يستحمل نتيجة تصرفة دي اول حاجة
الحاجة التانية اللى احب افهمها ليه الطلق التركي اللى موجود اقل كتير من الالماني والايطالي وضعيف شوية ولو لعب فيه وعمله بلى لازم يحشر معاه دي حاجه معروفة لناس كتير هنا عايز تعرف ان المسدس فيه مشكله فعلا ولا لأ هات طلق الماني وجرب وانت هتعرف ان المسدس زى الفل.
فيه حاجه مهما كمان بس مش عايز اوضحها بالتفصيل انت فاكر اللى حاصل وقلت عليها قبل كده لما رحت للراجل اللى كان معانا مكتبه واللى حصل منه معاك لانه حس انك مش متظبط
amin hegazy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس