غير مقروء 11-07-18, 10:44 AM   #11
sayedlabib
صياد قديم

الصورة الرمزية sayedlabib

المدينه: القاهره
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق
افتراضي رد: طلب من تجار المنتدى المحترمين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير مشاهدة المشاركة
سيد بيه حبيب انا آسف على التأخير فى الرد يا باشا
اولاً اشكر حضرتك كل الشكر على كلمات الثناء والمجامله اللطيف التى تقدمت بها وه>ا ليس بغريب على شخص بمثلكم
بخصوص موضوع الفرز الاول من التانى
انا هرد على حضرتك بطلب تفسيرات
تفسر بيه ان مسدس يكون الامان تمام وواحد تانى الامان بايظ او بيشتغل يومين ويبوظ
تفسر بأيه ان فىه مسدس بيحشر ومسدس تانى نفس النوع وبنفس الطلقات مبيحشرش
تفسر بأيه تعليق مسدس فى الضرب واخر الابره فيه رائعه وعمره ما علق
خلاصة الكلام
غير كدا الفنش فى بعض الاحيان بيكون رائع وفى بعضها بيكون زباله (اسف فى اللفظ )
حضرتك اكيد عارف ان شركة ايكول شركه كبيره و فيه مرحلة مرور المنتج بعاملى الجودا والكفاءه يعنى مستحيل هيسيبو حاجه تمر معيوبه بدون سبب
يا سيد بيه انا عمر سعرى ما كان عالى ومع ذلك الشىء اللى كان بيظهر فيه عيوب كنت ببيعه بخساره لانى عارف انه فرز تانى وكان من مصلحتى ان انكر مسألة الفرز الاول والتانى علشان ابيع التانى بسعر الاول لانى سعرى فى الفرز الاول كان اقل من الناس بكت ومر عليا من المسدسات المعيوبه دى كتير جداً
الحاجه التانيه طبعاً حضرتك مش خافى عليك ان المفروض كل المسدسات بتخرج من مصنعها مقفوله زى القديمى اللى كان موجود فى السوق تفسر بأيه ظهور عدد كبير من الاسلحه المفتوحه فجاءهخ ومره واحده
انا هحط لحضرتك روابط بعض المواضيع ومحتاج من حضرتك تفسير عليها
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=12395

شكرا يا هشام باشا على ردك وده مش كلام مجامله دى حقيقة انتا راجل كل الناس بتشهدلك بالاحترام والكفاءة وشاكر على ردك هو فعلا رد مقنع الى حد كبير فعلا فى مسدسات من نفس النوع ولكن احدها بعيوب والاخر بدون حتى البلو سى هناك من يقول انه بيحشرالتركى وممكن تلاقى قطعه تانيه شغاله 100 100 مع اى نوع طلقات يبقى فعلا فى حد فى السوق بياخد المسدسات اللى معدتش من قسم مراقبة الجوده بسعر زهيد وبيبيعها بنفس سعر الجيد او اللى حضراتكم بتقولوا عليه فرز اول وفرز تانى شاكر جدا لاهتمامك وعشان كده طلبى كان موجه ليك من الاول لانك من اكثر التجار تعامل مع الاسلحة شكرا يا هشام باشا والهدف من هذا الموضوع توعيه الاعضاء حتى لا يقع احدا فريسه فى يد من لا يرحمه فوالله العظيم فى الاونه الاخير كثر المتاجرون بالكلام تلاقى التاجر يبيع كلام ويقولك لو فى حاجه اعتبره بتاعى والحقيقة انك مابتشوفهوش تانى
بس عن تجربة احد اصدقائى مع بعض التجار ومن ضمنهم حضرتك يا هشام بيه شكرلى فيك جدا وقاللى انك معندكش مشكله فى انك ترجع اى قطعه سلاح فيها مشكله دى حقيقة حبيت اذكرها لوجه الله تعالى واشكرك للمره الثالثه على اهتمامك وردك