الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   صور وفيديو الصيد ورحلاته (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=47)
-   -   طلعة الاول من مارس وقلبى كان حاسس (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=38387)

ابو مروان 13-03-02 05:56 PM

طلعة الاول من مارس وقلبى كان حاسس

6 مرفق
السادة الافاضل قناصين مصر الكبار............طبعا انا بقالى اكتر من شهر ين ما طلعتش لظروف انى كنت بانقل من شقة لشة والحمد لله امبارح لقيت الجو مناسب ولقيت ابن خالتى اللى بيخرج معايا فاضى قولت ما بدهاش واتوكلت على الله بعد صلاة الجمعة بنص ساعة لمكان الصيد وقلبى كان حاسس انة هايكون يوم جميل.....اول خمس دقايق .....فرد حمام .....بعدية بخمس دقايق فرد تانى.......وهوب فرد يمام .......الضرب اشتغل لحد المغرب ......النوريكا 73 كانت متألقة مع نوعين رش مارسمان ورماية (مصرى طبعا) الضرب كان من مسافات ابعدها حوالى 40 متر واقربها 3 متر ايوة 3 متر .......كنت لابد تحت شجرة اليمام بييجى يبيت فيها .........الحصيلة كانت 18 فرد....16يمام و 2 حمام ............ملحوظة فية يمامتين وهما بيتنضفوا كان جواهم بيض لسة بيتكون .........هو موسم الصيد خلصان دلوقتى والا اية ......؟ وطبعا ما فيش احلى من اليمام والحمام المشوى ....كان نفسى اقلكوا اتفضلوا معانا .................اسيبكم مع الصور

هشام سمير 13-03-02 08:44 PM

رد: طلعة الاول من مارس وقلبى كان حاسس

ههههههههههههههههههههههههههه حلوطلعة الاول من مارس وقلبى كان حاسس
الله على الجمال والحلاوه
وبسم الله ما شاء الله الواد مروان كبر اهو
يارب تشوفو عريس يا متر

hesham[MaFya]a 13-03-02 09:47 PM

ما شاء الله يا باشا استاااااذ

ابو مروان 13-03-02 10:10 PM

استاز هشام_شرفنى انك اول واحد تعلق على موضوعى_ بمناسبة السجع بتاع مارس وحاسس.......انا غاوى كتابة شعر ورباعيات وعقبال لما تشوف ولادك زى مروان .......بس المعلم موش غاوى صيد شكلة كدا غاوى اكيمام بس_ههههههههههههههه

ابو مروان 13-03-02 10:11 PM

استاز هشام_(مافيا) شكرا لمرورك يا باشا ونورت الموضوع بتعليقك

mohamed2010habib 13-03-02 10:31 PM

ما شاء الله يا ابو مروان ...انت اللى صياد جامد ...سلامى لمروان

ابو مروان 13-03-02 10:48 PM

يا خبر ابيض(الدكترة بنفسة) يا دكتور محمد حبيب يا حبيب الصيادين يا اجدع واحد فى شربين ...منور الموضوع وشرفتنى بالكلمتين

Orabi 13-03-03 01:54 AM

ما شاء الله تسلم إيدك يا باشا و الف هنا و شفا و مبروك الشقه الجديده هههههه

القبطان المصرى 77 13-03-03 10:31 AM

ههههههههههههههههههههه
اولا الف الف مبروك يبو مروان على الشقه الجديده
وشكلها كده هاتكون مبروكه عليك
وثانيا تسلم الايادى ياقناص
وبالنسبه لموضوع البيضه
تقريبا كده موسم التزاوج على الابواب
لانى برده وانا باصطاد شوفت يمامه راقده على عش
بس بصراحه مشوفتش غيرها تانى راقد

ابو مروان 13-03-03 10:41 AM

عرابى باشا.........والله لايقة كلمة باشا لان جدى احمد عرابى الشرقاوى كان باشا.....هههههههههه...تسلم على المرور الكريم والكلمات العطرة..............وربنا يبارك فيك

ابو مروان 13-03-03 10:42 AM

يا قبطان(مساء الفل) انت بقى اكتر واحد فى المنتدى بتسخنى انى اطلع بعد لما باتفرج على صور طلعاتك والفيديوهات_ههههههههههه_ قناص محترف بجد ربنا يكرمك ويبارك فيك

MBadr 13-03-03 10:50 AM

طلعه موفقه يا باشا والف مبرووووووووووووك على الشقه الجديده وربنا يبارك لك فى مروان وبالف هنا وشفا

محمد حافظ بك 13-03-03 11:21 AM

ايه الحلاوة دي يا ريس الله ينور البندقية اللي معاك هي اللي كانت معايا و لو اعرف انها حلوة كده كنت خليتها بس راحت للي يعرف قيمتها خاصة انها من الاصدار القديم الله ينور يا ابو مروان

aymank2 13-03-03 07:21 PM

تسلم ايدك يا ابو مروان قناص كبير ربنا يخليلك مروان ويبقى اجمد قناص عايزين بقى طريقه شوى اليمام بصراحه شكلها يفتح النفس الف هنا وشفا.

الساعة الآن 07:55 PM