الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   مقتنيات الاعضاء (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=80)
-   -   كلام عتاب (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=32189)

هوارى 12-08-02 02:25 PM

كلام عتاب

اكتر من عضو فى المنتدى عمل موضوع بخصوص الكودو انتاج كولد ستيل وقال انا وانا وانا وهجيب وهودى وهخلى وهظبتكم وادعولى وكلام كتير اوى ولحد لان مافى شخص واحد طلع وقال انا جبت الكودو ومين عايز ومين حاجز ,,,, فين الاعضاء المحترمين جداً اللى عملوا مواضيع بخصوص الكودو كولد ستيل .

Shooter1 12-08-02 03:29 PM

رد: كلام عتاب

هو فين الموضوع لاحسن مش شايف

ahmdm2100 12-08-02 03:45 PM

الكلام دة كبير طبعاً
بس للأسف مش مفهوم خالص يعنى مقصد الكلام مش واضح

omarmagic 12-08-02 03:49 PM

اكتر من عضو فى المنتدى عمل موضوع بخصوص الكودو انتاج كولد ستيل وقال انا وانا وانا وهجيب وهودى وهخلى وهظبتكم وادعولى وكلام كتير اوى ولحد لان مافى شخص واحد طلع وقال انا جبت الكودو ومين عايز ومين حاجز ,,,, فين الاعضاء المحترمين جداً اللى عملوا مواضيع بخصوص الكودو كولد ستيل .
للتوضيح فقط لا غير

محب للصواعق 12-08-02 04:07 PM

انا معاك فعلاً فينهم و ادعولي و التقيمات تنزل ترف و مش عارف ايه بصراحه لو مجبوش حاجه بجد ديه تبقي عالم كدابه كدب الابل

هوارى 12-08-02 07:15 PM

استاذ محب للصواعق رجاء وضع رايك بدون الغلط فى اى شخص انا اتفق معاك فى رايك واختلف فى اسلوبك للتعبير

محب للصواعق 12-08-03 04:00 AM

اوكي انا اسف بس معصب شويه من الاكاذيب الزياده في المنتدي

ramyhekal 12-08-03 05:27 AM

بس هو الموضوع مش اكاذيب ولا حاجه الى عنده سلعه للبيع ايه يخليه يركنها ومايعرضهاش
ممكن يكون الكل عايز يجيب بش مش عارفين السكه او المكان اللى تيجى منه

هوارى 12-08-03 06:08 AM

أ,ب تجارة الاعلان عن اى سلعة والترويج لها يكون بعد الحصول على السلعة وليس قبل الحصول عليها وفى حالة الاعلان عن السلعة قبل الحصول عليها يبقى ده فيلم الـــفــــنـــــكـــــوش 2012 .

احمد نصر 12-08-03 08:01 AM

مع احترامى لك استاذ هوارى انا عارف ان الموضوع يضايق فعلا اللى
انا مان ليا سؤالين
ماهو الكودو
انت بتبيعه او يعنى المنتج ده موجود عندك

Mohamed El-Hadidy 12-08-03 09:25 AM

Re: رد: كلام عتاب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد نصر (المشاركة 413326)
مع احترامى لك استاذ هوارى انا عارف ان الموضوع يضايق فعلا اللى
انا مان ليا سؤالين
ماهو الكودو
انت بتبيعه او يعنى المنتج ده موجود عندك

ده يا باشا نوع من قرن الغزال لكن لونها اسود و تحس انها انظف من اللي في السوق عندنا و يقال انها صناعه امريكي,و دي نادره جدا في مصر,و صاحب الموضوع بيعاتب ناس قالت انها تقدر تجيب منها و مجبتش ليس الا

_king_ 12-08-03 10:21 AM

اتفق معاك يا هوارى وانا عارف انت بتقصد اية بالظبط بس اقولك حاجة ادعيلى وانا هظبطك :p

محب للصواعق 12-08-03 03:21 PM

يا خسارة الدعاوي يا كينج هههههههه

m7moud 12-08-03 07:33 PM

اولا السلام عليكم ...ازيكم ؟... عاملين ايه ؟ ...كل سنة وانتم طيبين
طبعا كلكم تقصدوني انا فالاول كده انا وعدتك اني هجبها بس مقلتش امتي و الموضوع اللي كنت عملو ده كنت باخد رايكو و حاولت فعلن و انشاء الله يوم 5 فل شهر ممكن تسمعو كلام حلو و الكلام موجه لهواري و اول 10 حجزو فالموضوع هحاول علي اد مقدر والله اجيب الكودو
ثانيا انا مختش من حد مليم و محدش ليه حق انو يحاسبني بس انا ااسف فعلن اني اتاخرت بس و الله هيا دي الظروف
شكرا ....

amr naser 12-08-03 07:53 PM

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هوارى 12-08-04 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة _king_ (المشاركة 413353)
اتفق معاك يا هوارى وانا عارف انت بتقصد اية بالظبط بس اقولك حاجة ادعيلى وانا هظبطك :p

ههههههههههههههه ادعيلك من غير اى حاجة يا حبيبى لانك غالى على قلبى

هوارى 12-08-04 02:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m7moud (المشاركة 413594)
اولا السلام عليكم ...ازيكم ؟... عاملين ايه ؟ ...كل سنة وانتم طيبين
طبعا كلكم تقصدوني انا فالاول كده انا وعدتك اني هجبها بس مقلتش امتي و الموضوع اللي كنت عملو ده كنت باخد رايكو و حاولت فعلن و انشاء الله يوم 5 فل شهر ممكن تسمعو كلام حلو و الكلام موجه لهواري و اول 10 حجزو فالموضوع هحاول علي اد مقدر والله اجيب الكودو
ثانيا انا مختش من حد مليم و محدش ليه حق انو يحاسبني بس انا ااسف فعلن اني اتاخرت بس و الله هيا دي الظروف
شكرا ....

أولاً/ وعليكم السلام يا حودة اسمك غالى عليا لانى كمان حودة وانتة بالصحة والسلامة ,,,, والله تجبها يوم 5 معاك واكيد الاخوة الاعضاء الراغبيين .
ثانيا/ لايوجد مخلوق على حد علمى قال انك تسلمت منه اى عملة تقصد اية من الجملة المبهمة دى الله وحده اعلم,,,ومين بيحاسبك انتة اكبر من كدة يا حودة اكيد انك عارف نفسك,,, الموضوع بسيط جداً لايتعدى عتاب مابين اخوة واصدقاء فى منزل واحد اسمة عالم الصيد (رأى شخصى) واتمنالك انك تحقق الموضوع ده وشكراً لردك الجميل زيك .

الساعة الآن 12:21 PM