الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   عيادة المنتدى (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=60)
-   -   كارنيهات المنتدي (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=28882)

dr_mohasan 12-05-21 03:37 AM

رد: كارنيهات المنتدي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samraghost (المشاركة 370779)
طيب وبالنسبه للاعضاء الى فى محافظات بعيده يعملوا ايه انت حليت موضوع الدفع وارسال الاوراق لكن هايستلموا الكارنيه ازاى ؟

عن طريق البريد

Orabi 12-05-21 03:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو شمس (المشاركة 370756)
لك وقت فصير في الادارة
و لكن مجهود كبير

تسلم يا أبو شمس
إحنا تلامذتك يا باشا

صلاح علي 12-05-21 04:08 AM

Re: كارنيهات المنتدي

حقيقي فكره عبقريه ولساني يعجز عن وصفها وبالتوفيق ان شاء الله بس للأسف انا لسه جديد في المنتدى ومش هاينفع اشترك ياريت لو يبقى في حل عشان بجد فكره عبقريه وبالتوفيق ان شاء الله وفي تقدم مستمر للمنتدى العظيم ده

Orabi 12-05-21 04:12 AM

رد: Re: كارنيهات المنتدي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صلاح علي (المشاركة 370789)
حقيقي فكره عبقريه ولساني يعجز عن وصفها وبالتوفيق ان شاء الله بس للأسف انا لسه جديد في المنتدى ومش هاينفع اشترك ياريت لو يبقى في حل عشان بجد فكره عبقريه وبالتوفيق ان شاء الله وفي تقدم مستمر للمنتدى العظيم ده

شد حيلك يا بطل و أعملنا كام موضوع حلوين و يكونوا إضافه لموضوعات المنتدي هتلاقي نفسك أستوفيت الشرط لل 100 مشاركه بسرعه جداً.
يشرفنا إنضمامك للمنتدي و أهلاً و سهلاً بك.

صلاح علي 12-05-21 05:30 AM

Re: كارنيهات المنتدي

والله يا استاذ عرابي انا اللي يشرفني الانضمام للمنتدى الجميل ده بس علفكره اللي اجمل من المنتدى الناس اللي فيه طبعاً بس انا مش عارف نظام المشاركات ده يعني الموضوع مثلا بيتحسب بمشاركه ولا ايه النظام معلش بقى اعذر جهلي بالنظام

mohamed salah hassan 12-05-21 05:47 AM

والله فعلاً فكره ممتازه بس عندي سؤال هو الكارنيه ده هايبقى بمثابة مستند قانوني لحمل اسلحة الصوت والهواء بغرض الصيد ومحدش يعرف يكلم اللي شايله في حاجه

aymank2 12-05-21 08:19 AM

فكره ممتازه من شخصيه محترمه انشاء الله سوف يتم الاشتراك.

hogan 12-05-21 09:55 AM

جاهز لاستلام طلبات الاعضاء من شبرا ومن حولها

Orabi 12-05-21 10:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan (المشاركة 370852)
جاهز لاستلام طلبات الاعضاء من شبرا ومن حولها

ربنا يبارك لك يا أ/ مصطفي
كده شبرا اتحلت و عقبال باقي المناطق

تقبل تحياتي

mohd_wafik 12-05-21 11:01 AM

يا طارق البندقيه ضغط الهواء غير مجرمه في القانون و الاسكوب لو محطوط على بندقيه ضغط هواء يسقط من عليها المسائله القانونيه بينما المطوه في موقف الصيد لا غبار عليها وبعدين لو فيه كمين اكيد الظباط بيفهموا و ليهم نظره في الي قدامهم اكم مواقف تعرضنا ليها انا و الدكتور محمد حسن مع ظباط الشرطه و الحمد لله كل مواقف عدت على خير بسبب الكلمه الطيبه و الاسلوب العقلاني في ادارة الحوار ....... طب الكارنيه اييه لازمته اولا غير الخصومات المطروحه محل النقاش يعد الكارنيه داعم للهوايه و نشرها باسلوب متحضر عن طريق بوابة المنتدى ...

الساعة الآن 05:07 PM