الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   البنادق الهوائيه (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=79)
-   -   كرال واسكوب وكشفات (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=48238)

الصخره 15-03-25 02:14 PM

كرال واسكوب وكشفات

تم بفضل الله بيع الكرال................. مع وجود بقى العرض بسعر 950 جنيه نهائى لعرض كامل 2 كشاف صغير
+1كشاف كبير + الاسكوب __الاتصال__01289001000
تايسكوب 3x9x32جديد ريزو لم يستخدام550
3 كشفات معدن ليد عالى وواطى ورعش بشحن
سعر الكشاف الكبير220 جنيه والصعيرين 130 جنيه للكشاف الوحد

هشام سمير 15-03-25 03:05 PM

رد: كرال واسكوب وكشفات

موفق ان شاء الله فى البيع

mohamedmaklad 15-03-25 03:26 PM

موفق فى البيع لكن ممكن رقم التليفون والعنوان

الصخره 15-03-25 04:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 573971)
موفق ان شاء الله فى البيع

تسلم يا رب استاذ هشام سمير مرور حضرتك شرف كبير واالهى شكراا جدا لزوق حضرتك:lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov:

الصخره 15-03-25 04:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmaklad (المشاركة 573973)
موفق فى البيع لكن ممكن رقم التليفون والعنوان

شكرا يا فندام على مرور حضرتك انا فى اسكندرية وهبعت لحضرتك رقامى على الخاص:lov::lov:

ابومسلم2005 15-03-25 06:14 PM

فيه حاجة غلط في الاعلان ده واللي هبعرفها له احلى تقييم هو وصاحب الموضوع

فوتو 15-03-25 06:24 PM

التلسكوب راكب غلط الأفقى مكان الرأسى ئ( التحكم فى الإرتفاع مكان التحكم فى اليمين والشمال) والله أعلم

ابومسلم2005 15-03-25 06:30 PM

لالالالالالالالالالالالالالالالا

mohamedmaklad 15-03-25 07:03 PM

اوعى تكون تقصد الموبايل ههههههههههه دة انقرض من زمان دة لو كان قصدك

ابومسلم2005 15-03-25 07:12 PM

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا لالا

الصخره 15-03-25 11:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 573992)
فيه حاجة غلط في الاعلان ده واللي هبعرفها له احلى تقييم هو وصاحب الموضوع

ههههههههههههههههه فى ايه يا استاذ ابرهيم انا عملت ايه بجد:lov::lov::lov:

ابومسلم2005 15-03-25 11:15 PM

انا قو لت فيه تقييم لصاحب المو ضوع مش عقوبة
يعنى حاجة حلوة

الصخره 15-03-25 11:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574014)
انا قو لت فيه تقييم لصاحب المو ضوع مش عقوبة
يعنى حاجة حلوة

اى حاجا من حضرتك حلو واللهى انا هشغلى دماغى واعرف ايه الغط دلوقت هههههههه:lov::lov::lov::lov:

الصخره 15-03-25 11:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmaklad (المشاركة 574002)
اوعى تكون تقصد الموبايل ههههههههههه دة انقرض من زمان دة لو كان قصدك

هههههههههههههه تمام ماشى يا استاذ محمد ببتتريقى على الموبيل بتعى ربنااا يسمحك ده على فكره من مشتغلش فى مصر ولسه جديد زيرووو:lov::music::lov::music:

aymank2 15-03-25 11:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فوتو (المشاركة 573993)
التلسكوب راكب غلط الأفقى مكان الرأسى ئ( التحكم فى الإرتفاع مكان التحكم فى اليمين والشمال) والله أعلم

فعلا الاسكوب راكب غلط

الصخره 15-03-26 12:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymank2 (المشاركة 574018)
فعلا الاسكوب راكب غلط

غلط ازى هو اصلا انا مش بعرف اركب الاسكوب دى اول حاجا وتانى حاجا انا ركبتو كده بس علشان اصوره على البدقيه تالت حاجا بقى ليه غلط ؟؟؟؟؟ عيز اتعلم وربنااا :lov::lov::lov::lov:

aymank2 15-03-26 12:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصخره (المشاركة 574021)
غلط ازى هو اصلا انا مش بعرف اركب الاسكوب دى اول حاجا وتانى حاجا انا ركبتو كده بس علشان اصوره على البدقيه تالت حاجا بقى ليه غلط ؟؟؟؟؟ عيز اتعلم وربنااا :lov::lov::lov::lov:

هههه يا باشا متقلقش بس مفروض عدله الاسكوب تكون البكره الى بتجيب يمين وشمال على اليمين مش على الشمال هو الاسكوب فيه دوت يعنى شرط وعلامات ولا صليبه بس.

ابومسلم2005 15-03-26 05:17 PM

صليبة بس مفيش دوت

mohamedmaklad 15-03-26 09:22 PM

الصخر انا اقدر اتريق ربنا يزيدك والله بس الراجل عمال يقول فى حاجة غلط فى الاعلان فعمال ابص لاقيت الموبايل هو الحاجة الغريبة فى الصور بس هى دى كل الحكاية

الصخره 15-03-26 09:30 PM

[QUOTE=aymank2;574028]هههه يا باشا متقلقش بس مفروض عدله الاسكوب تكون البكره الى بتجيب يمين وشمال على اليمين مش على الشمال هو الاسكوب فيه دوت يعنى شرط وعلامات ولا صليبه بس.
[/QUOTهههههههههههه تسلم يا باشا على المعلومه بس انا وربناا ما بعرف اركب الاسكوب اصلا على البندقيه بس ان شاء الله هتعلم:ordi::ordi::ordi::ordi::ordi:

الصخره 15-03-26 09:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574044)
صليبة بس مفيش دوت

هههههههه طب يا استاذ ابرهيم حضرتك لزم تعلان عن وقت محداد الاخر يوم فى المسابقه:sante::sante::sante:

ابومسلم2005 15-03-26 09:33 PM

انتو عارفين ايه الحاجة الغلط السعر
سعر البندقية جديدة فيبر رماية عند اكثر من تاجر يتراوح مابين 1500 الى 2000
وان كان السكوب فعلا راكب غلط بس عشان انا عارف ان الصخرة مش صياد ومركبه للعرض بس فده مكنش المقصود
واحلى تقييييييييييييم لكل من شارك في الكلام

الصخره 15-03-26 09:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedmaklad (المشاركة 574058)
الصخر انا اقدر اتريق ربنا يزيدك والله بس الراجل عمال يقول فى حاجة غلط فى الاعلان فعمال ابص لاقيت الموبايل هو الحاجة الغريبة فى الصور بس هى دى كل الحكاية

هههههههههههههههههه حبيبى واللهى يا استاذ محمد انا طبعااا بهرج:rir::rir::rir::rir:

صابر 15-03-26 10:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574062)
وان كان السكوب فعلا راكب غلط بس عشان انا عارف ان الصخرة مش صياد ومركبه للعرض بس فده مكنش المقصود

طيب مش اشتريتها ليه لما هي رخيصة كده ؟
كلنا عارفين إن الكرال مشاكلها كثير وخامتها سيئة وعايزة خبير صيانة
ومركونة عند التجار محدش بيشتريها بعد نزول سعر شبيهتها الشادو الأسباني لـ 2100

الصخره 15-03-26 10:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574062)

حبيبى يا استاذ ابرهيم انا بفكر اركب اسكوب صح على الكرال واتعلم بقى ولا انا هفضل كده هههههههههههه:lov::lov::lov::lov:

ابومسلم2005 15-03-26 10:43 PM

عشان انا عندى جامو هانتر اصدار قديم وبجددها اليومين دول جايب لها سوستة تايتن وجلبة اصلية وتلسكوب حتى الرش منستهوش غيرت الرش من مصري لالمانى ديابلو والتعديل ده بس من غير البندقية اللي هي من 25سنة تمنه اغلى من اي كرال اشتري كرال اعمل بيها ايه عايزنى ابيع الجامو بعد التجديد عشان الكرال
وبعدين الكلام ده للى معندوش وعايز يجيب ومحتار وبكده تمنها من تمن الرمسيس اللي عدت الالف ومش هاى بور
ولو الكرال بيها ضعف في الخامة فده هيكون عيب لو سعرها مبالغ فيه ب2000 جنيه ولكن دى رخيصة في المعقول يعنى السعر مقابل الجودة
وعلى فكرة الكرال كانت عندى وعملت بيها احلى شغل وعملتلها موضوع هنا فى المنتدى كمان وسميته الكرال جابت تمنها عشر مرات لو حد حابب يرجعله
اخيرا انا معرفش صاحبها شخصيا الا من المنتدى ومليش مصلحة في بيعها من عدمه هذه الكلمات من باب النصح للمسلمين

صابر 15-03-27 06:00 AM

لا مش تفهمني غلط يا أبو مسلم ...أنا مش قصدي خالص إنك ليك مصلحة في بيعها، أنا أعرف ناس اتجننت من الكرال وباعتها بأبخس الأسعار، أنا قصدي لو كانت رخيصة فعلا ليه انت أو الأستاذ هشام التاجر صاحب المنتدى مش اشتراها بهدف التجارة وبيعها بسعر أعلى؟.... أنا بقالي أكثر من سنة مسمعتش إن حد اشترى كرال ، وبيني وبينك كده الكرال إللي كانت عندك صرفت عليها كام تصليح وتعديل؟

ابومسلم2005 15-03-27 08:04 AM

بيني وبينك مصرفتش عليها غير تمن الرش
اه وحاجة كمان صديقى خدها وطلع يصطاد بيها لوحده واحنا كنا بنصطاد مع بعض على طول حطها واره على الموتوسيكل في صندوق من غير رباط وهو بيعدى مطب وقعت منه على الاسفلت الدبشك اتكسر نصين من مكان مسكة اليد الخلفية اعطيتها لواحد صاحبي نجار وصيادقديم لحم الدبشك بغراء ابيض وقلي كده عمرها ممتكسر من المكان ده تانى وده من غير فلوس يعنى مصرفتش عليها جنيه واحد غير الرش

عاطف الشاذلى 15-03-27 01:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الصخره (المشاركة 573966)
بندقية كرال رمايه بلكرتونه للم تستخدام غير للتجربة فقط 1100
تايسكوب 3x9x32جديد ريزو لم يستخدام550
3 كشفات معدن ليد عالى وواطى ورعش بشحن
سعر الكشاف الكبير220 جنيه والصعيرين 130 جنيه للكشاف الوحد

لو تبدل البندقية بمسدس ايكول جاكال اصدار قديم فردى والى حالة فوق الممتازة بالعلبة و جميع مشتملاته وممكن ادفع فرق بسيط انا مستعد

hema777h 15-03-27 03:04 PM

ممكن رقم التليفون للجدية في الشراء

هشام سمير 15-03-27 06:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صابر (المشاركة 574065)
طيب مش اشتريتها ليه لما هي رخيصة كده ؟
كلنا عارفين إن الكرال مشاكلها كثير وخامتها سيئة وعايزة خبير صيانة
ومركونة عند التجار محدش بيشتريها بعد نزول سعر شبيهتها الشادو الأسباني لـ 2100

مين ضحك عليك وقالك كده مفيش حاجه بتتركن والكرال بندقيه مش وحشه

بكر سعودى 15-03-27 07:10 PM

بالتوفيييييييييييييييق

صابر 15-03-27 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 574108)
مين ضحك عليك وقالك كده مفيش حاجه بتتركن والكرال بندقيه مش وحشه

والله أنت أدري بالسوق، أنا بتكلم في حدود معارفي إللي اشتروا الكرال ، وللأمانة واحد منهم شغالة معاه كويس بعد 3000 رشة، لكن الباقين اتجننو بجد منها
واحد مهم كتب الموضوع ده في أحد المنتديات
اقتباس:

هنا سنبدا بمقارنه بين البندقيه الكرال التركى والزوجه المصرية
وهذا ليس بمقياس على كل البنادق الكرال ولكن الغالب منهم كما انه ايضا ليس بمقياس على كل الزوجات المصريات ولكن الغالب منهن

الجمال - جمال البندقيه الكرال عندما تنظر اليها من بعيد تتمناها وتتمنى ان تنظر الى الوانها البراقه الجميله قد تستهويك السمراء ذات الدبشك الفيبر او البنى او الرصاصى اووووو وعندما تقترب منها تجده جمال ظاهر على فبر مجوف وانظر الى جمال الزوجه المصريه التى اجادت كل فنون التذين والمكياج عند خروجها وهى لا تجعل لزوجها نصيب من الزينه فهذه الزوجه قد تستهويك ان تتمناها وتتمنا ان تنظر الى الوان زينتها البراقه وهى بالنسبه الى زوجها لاقيمه لها عنده
الصوت - صوت البندقيه الكرال عالى جدا وعند الخروج بها والضرب ستسمع كل الطيور صوت اكبر عدو لهم
الزوجه المصريه عندما تناقشها فى امر لا ترغبه اوطلب لاتنفذة اعلم انه سيسمع صوتها القاصى والدانى حتو ولو كنت مغلق جميع الابواب
البندقيه الكرال مصاريفها كتيره انت اول ما تشتريها تروح جرى تشترى سوسته وجلبه واول ما تطلع بيها مصاريفها بتكتر لان مشاكلها كتيره ويدوبك تخلص من مشكله تدخل على طول فى البعده واللى بعدهههه
الزوجه المصرىة انا مش هقول من اول الخطوبه مصاريفها بتكون ازاى يابت قليلو يجبلك تايير يابت قليلو يجبلك جزمه بيضة يابت قليلووووو اه يا نفوووخى لا يا سيدى دا بعد الجواز كمان كل سنه وانتو طيبيين بمناسبه عيد الفطر ومين اللى زوجته مش طلبت منه ثمن سجادة تفرشها فى الحته الفلانيه او تجديد فرش الانتريه اللى يدوبك لسه متغير قريب او يغير الانتريه على بعضه اللى خلاص شكله معتشى عاجبها او يغير اوضة النوم علشان العيال كسروا الأزاز انت مش شايق ابواب الدولاب معدتشى بتقفل ازاى دا فلانه اللى متجوزه بعدنا الله يسترها معاه جوزها غيرلها اوضه النوم ودهنلها الشقه وغيرلها الانتريه كمان واشترالها تلاجه اديال كبيره وبتجاز ستالس كبير وانت خليك دفنا هنا معاك فى التربه بتعتك اللى انت مسميها شقه هأ شقه قال انت مش هتجيب فلوس عشان اعمل كعك وبسكوت واللى انت عاوز العيال يبصوا على بسكوت ولاد عمهم دا انا يدوب هعمل عشره خمسطاشر كيلو كعك وعشره عشرين كيلو بسكوت خلى العيال ياكلو وينبسطوا خلاص لا لسه انت ناسى هدوم العيال واللى الجزم اه انت نايم مش حاسس ان الاسعار عادت نار دا فستان البت المفعوصه دى

مش اقل من تلتميت جنيه

شوف بقا الواد الشحط واخوه هخشوا فى كام

بس كده لأهو انت ناسى حلويات وشيكولاتات العيد والسودانى والترمس واللى انت عايز اللى يدخل يعيد علينا يلاقى البيت خرابه مش كفايه احنا مستحملين ليه نظلم الناس اللى جايه تعيد علينا بس كده ليه هو انت مش هتجيبلك حاجه تلبسها فى العيد مش عاووووووز مش عاووووز مش عاووووز اه يا نفوخخخخخى

الموضوع على سبيل الدعابه والفرح وهو بمناسبه التخلص من البندقيه الكرال اعاذنى الله منها

هشام سمير 15-03-27 08:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صابر (المشاركة 574115)
والله أنت أدري بالسوق، أنا بتكلم في حدود معارفي إللي اشتروا الكرال ، وللأمانة واحد منهم شغالة معاه كويس بعد 3000 رشة، لكن الباقين اتجننو بجد منها
واحد مهم كتب الموضوع ده في أحد المنتديات

التعميم دائما خطا
بس سيبك انتا الراجل صاحب الموضوع دا دمه خفيف والله :lf:

ابومسلم2005 15-03-27 08:57 PM

فعلا دمه خفيف والمقارنة صح 100 100 والمراة المصرة مش بطالة اهى احسن ممفيش واللى معهوش يجيب فليبينية يرضى بالمصرية واللى معهوش يجيب المانية يرضي بالتركية

صابر 15-03-27 09:28 PM

مادام عاجبكم كلامة آدي موضوع تاني له عن الكرال يوضح فائدتها العظيمة في التعليم وبصراحة عنده حق
العلم مش ببلاش يا جدعان
اقتباس:

اشتريت الكرال بعد البحث فى المنتديات وقالولك طبعا الكرال بندقيه جميله وهاى بور وسرعتها 240 ف ث ونشانها فسفورى تمام واظن قالوا هى الحل الانسب لارتفاع الاسعار تمام واتوكلت عاى الله واشتريتها او هتشتريها لما تسمح الظروف ماشى كله كلام جميل وزى الفل اتوكل على الله واشتريها ومبروكة عليك لو اشتريتها اولا هى بندقيه جميله وسر جمالها انك لازم هتعلمك الفك والتركيب هتقولى وانا اتعب نفسى ليه اوديها لورشة الصيانه وهو يعملى الازم اقله ياسلام هو انت هتلاحق تروح الصيانه دا اسعارهم يابا ولعه مايتحرقشى بيها الا الغلبان صاحب الكرال لانو يدوب يخلص مشكله يدخل على طول فى اللى بعدها وصاحب الورشه علشان عارف ان البندقيه الكرال محترمه وهاتيجيلوا تانى وتانى وتالت يقلك البندقيه دى ممتارة اوعى تفرط فيها دى بندقيه جبارررره وانت غلبان زى حالتى تفرح وتنبسط لما يقولك حسابى مثلا 100 جنيه على شغله يدوب فيها 20 جنيه تبا هتطيييير من الفرحه اصلاها جبارررره ومش خساره فيها الفلوس عموما هى بندقيه جميله وسر جمالها وحلوتها انها هتعلمك يعني هتعلمك الفك والتركيب بس كدة لا والصيانه كمان وايه تانى وكمان هتعلمك مكونات البندقيه وطريقة عملها وممكن تصنع بعد كده قطع للبنادق ليه ما اشتريها وخلاص ياعمى الفلوس مش كل حاجه اغلبيتنا معانا بنادق مركونه علشان مش لقينلها قطع غيار بسيطه جدا الكرال وحدها هى اللى هتعلمك تصنع القطع دى علشان مش تركنها وبردو هتفتح ليك افاااااق واسعه لاانك لازم تحاول تعدل وتطور فيها كل هذا واكثر تستطيع ان تتعلمه من الكرال و الكرال وحدها تستطيع لا توجد بندقيه على وجه الارض تستطيع ان تعلمك كل هذا من بداية شرائها الا الكرال الجديده وتحدىييييييييي واحد قرا الموضوع واحتار اشترى ولا بلاش والتانى يعنى الكرال اللى معايا حلوه واللى ابيعها ياعم اشترى ياسيدى اوعه تبيعها امال هتتعلم ازاى داانت لو وقعت فى وحده المانى او اسبانى او تل عمرك ماهتتعلم حاجه ولا عشر سنين دا الاتراك عملوا فينا معروف انهم جابولنا البندقيه دى علشان نتعلم نتعلم نتعلم ايه يا اسيادنا هو العلم ببلاش

ابومسلم2005 15-03-27 09:49 PM

يا عم صابر الفكرة كلها ليه كل الناس مبتجبش مرسيدس وبي ام واودى وفرارى ومكلارين وبوجاتي فيرون مع انها صناعة ممتازة وعمرها طويل وقوية هاي باور يعنى وبتروح تجيب العربيات اللعبة زي النيسان والهيونداي والدايو وغيرها ليه بقى اقولي انت بقى

عاطف الشاذلى 15-03-27 10:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574118)
فعلا دمه خفيف والمقارنة صح 100 100 والمراة المصرة مش بطالة اهى احسن ممفيش واللى معهوش يجيب فليبينية يرضى بالمصرية واللى معهوش يجيب المانية يرضي بالتركية

حلوين بيتين الشعر بتوع الفلبينية والتركية دول ههههه
بس الاخ اللى قارن بين الكرال والمصرية رغم انه عسلية بجد بس هو متحامل شوية على الست المصرية
والله بيستحملوا وولاد حلال قوى يا جدعان هههههههه

عاطف الشاذلى 15-03-27 10:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574122)
يا عم صابر الفكرة كلها ليه كل الناس مبتجبش مرسيدس وبي ام واودى وفرارى ومكلارين وبوجاتي فيرون مع انها صناعة ممتازة وعمرها طويل وقوية هاي باور يعنى وبتروح تجيب العربيات اللعبة زي النيسان والهيونداي والدايو وغيرها ليه بقى اقولي انت بقى

انت تعبتنى نفسيا يا ابو مسلم بالكام عربية الالمانى اللى قارنتهم بالبنادق دول
امال اللى معاه 128 زى حلاتى ممكن يقارنها ببندقية ايه بقى ههههههه

ابومسلم2005 15-03-27 10:21 PM

يقول الحمد لله غيرك معندوش مكان ينام فيه
الرمسييييييييييييييييييييس

عاطف الشاذلى 15-03-27 10:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574132)
يقول الحمد لله غيرك معندوش مكان ينام فيه
الرمسييييييييييييييييييييس

اللهم لك الحمد والفضل والمنة فى كل وقت وحين
بس برده الحمد لله انها لحقت اى بندقية حتى لو كانت الرمسيس ههههههههه

محب غانم 15-03-28 01:41 AM

الحاجات كلها بكام جملة كده لو سمحت واديني سعر كويس هشتري باذن الله

محمود ابراهيم 15-03-28 10:15 AM

السلام عليكم عاوز استفسر ممكن البيع في القاهره ويريت رقم حضر

الصخره 15-03-28 11:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 574117)
التعميم دائما خطا
بس سيبك انتا الراجل صاحب الموضوع دا دمه خفيف والله :lf:

تسلم يا استاذ سمير ده بس من زوق حضرتك والللهى ربنااا يبرك فى حضرتك يا رب:lov::lov::lov::lov:

الصخره 15-03-28 11:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005 (المشاركة 574118)

هههههههههههههههه ليه كده بس يا استاذ ابرهىم انا بضعف جدا جدا اول لمه بسمع سيرة المراه التركيه وربناااا:lov::lov::lov::lov::lov:

hema777h 15-03-29 12:01 AM

:baskt::baskt::baskt::baskt::baskt::baskt::baskt:: baskt::baskt::baskt::baskt::baskt::rir::rir::rir:: rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir::rir:: rir::rir::lov::lov::lov::lov::lov::lov::lov:

محب غانم 15-03-29 12:01 AM

ممكن رقم حضرتك انا سبت لحضرتك رسلة ومردتش يا فندم

الصخره 15-03-29 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محب غانم (المشاركة 574184)

انا كتب الرقام لحضرتك فى رساله موصلش ولا ايه:swit::swit:

الصخره 15-03-29 01:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محب غانم (المشاركة 574184)

اتفضل يا فندام 01289001000:sante:

الصخره 15-03-29 01:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمود ابراهيم (المشاركة 574168)
السلام عليكم عاوز استفسر ممكن البيع في القاهره ويريت رقم حضر

تحت امر حضرتك اتفضل 01289001000:sante:

dr_mohasan 15-03-29 01:28 AM

بالتوفيق ان شاء الله ، ياريت تبعتلى السعر الاجمالى فى رسالة عالخاص من فضلك ، و انت منين فى اسكندرية

dr_mohasan 15-03-29 01:30 AM

تحياتى لكل السادة المحترمين المشاركين فى الموضوع و تحياتى لأخى الحبيب هشام سمير

محمد حامد بلتاجى 15-03-29 05:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 574188)
بالتوفيق ان شاء الله ، ياريت تبعتلى السعر الاجمالى فى رسالة عالخاص من فضلك ، و انت منين فى اسكندرية

حمد الله على السلامه يا دكتور محمد

هشام سمير 15-04-01 05:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 574189)
تحياتى لكل السادة المحترمين المشاركين فى الموضوع و تحياتى لأخى الحبيب هشام سمير

حبيبى يا دكتور محمد ربنا يعزك ويبارك فيك يا رب

الصخره 15-04-01 07:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan (المشاركة 574188)

السلام عليكم حضرتك مع الاسف انا بيتهقلى الرساله مش بتوصل ممكن حضرتك كلمنى وان شاء الله مش هنختلف فى السعر 01289001000:lov::lov:

dr_mohasan 15-04-02 05:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حامد بلتاجى (المشاركة 574213)
حمد الله على السلامه يا دكتور محمد

الله يسلمك و يبارك فيك محمد بك

الساعة الآن 05:12 PM