الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   الصيد بالكلاب (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=71)
-   -   ما هي نقاط الضعف في الكلاب (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=42692)

مورو 13-09-16 12:18 AM

رد: ما هي نقاط الضعف في الكلاب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 527257)
دا ايه الحلاوه دى
اخوكم ابو عمار حاصل على الميدليه الذهبيه فى الالومبكياك لعام 2010 و2011 على التوازى فى الهروب من الكلاب :lf::lf::lf::lf::lf::lf::lf::lf:

انت هتقر ع الراجل يا هشام ولا ايه كل ده علشا كسب البطوله سنتين جنب بعض هههههههههههههه

ابو مروان 13-09-16 02:14 AM

انا جريت من كلاب كتير جدا بس الكلب البلدى ما تجريش منة لانة من اسرع الكلاب ابن الكلب .....انا جريت من كلب جيرمن شيبرد بس كان تخين شوية والحمد لله ما حصلنيش مع انه جرى ورايا حوالى 70 متر ......الكلب لما بيجرى وراك ويقرب منك بيروح خابط رجليك من ورا عشان تقع وفثانية تلاقية فوقك.....يعنى لو انت موش سريع ما تجريش وتتعب نفسك اتعض وانت واقف وخلاص..يا عم هشام ...مين ابو عمار دة...ههههههههههههه

TheLegnedkiller 13-09-16 03:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان (المشاركة 527405)
انا جريت من كلاب كتير جدا بس الكلب البلدى ما تجريش منة لانة من اسرع الكلاب ابن الكلب .....انا جريت من كلب جيرمن شيبرد بس كان تخين شوية والحمد لله ما حصلنيش مع انه جرى ورايا حوالى 70 متر ......الكلب لما بيجرى وراك ويقرب منك بيروح خابط رجليك من ورا عشان تقع وفثانية تلاقية فوقك.....يعنى لو انت موش سريع ما تجريش وتتعب نفسك اتعض وانت واقف وخلاص..يا عم هشام ...مين ابو عمار دة...ههههههههههههه

هههههههههههههههههه

خبره يا ناااااااااااااااااااااس :rir::rir:

Hamo.Alex 13-09-16 04:07 PM

استنتاج من المواقف اللي حصلتلي
لو الكلب جري وراك اوعي تجري في خط مستقيم خش ما بين عربيات اطلع فوق عربية خش في عمارة واقفل علي نفسك الباب
والكلاب البلدي ماتجريش منها لو وقفت ووطيت علي الارض مش هتشوفهم بيخافو بس لو خفت منهم وجريت هم وراك يا معلم واول لما تقف بيخافو ويجرو برضو
لو الكلب مسكك مش هتقف تتفرج استعمل كل حاجة عندك طوبة خشبة رجلك واديلة في وشة ولو عرفت تمسك الفم بأيدك الاتنين واتحكمت فية ماخلتهوش يعرف يفتحة يبقي انت كدة معلم وانت مسكة من فمة افضل رزعة في اي حاجه جنبك علي فكرة لو ضربتة في مناخيرة دية بالنسبالة كهربة يعني لو خد واحدة هيصوت ويخلع
وبخصوص الادرنالين ممكن تتحكم في افرازة انك تعض بسنانك علي طرف لسانك من الامام . وربنا يقدرنا علي فعل الخير :)

مورو 13-09-16 11:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو مروان (المشاركة 527405)

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه
على فكرة الكلب البلدي جامد جدا ولسه النهارده والله العظيم كلب بلدي خوف كلب جيرمن وخلاه جاب ورا وصاحب الجيرمن لما اتكسف ضرب الكلب البلدي بالرجل

elmasrey123 13-09-23 12:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هشام سمير (المشاركة 526881)
تلتزم الهدوء المطلق لو كنت فى اصعب الحالات مش هتعرف تهرب
تحمى رقبتك ووشك وعضوك الزكرى ومتقومش دا لو هاجمك
غير كده ثقتك فى نفسك وعدم خوفك حصن امان وانتا معدى من جنب اى كلب

خبرة ياجدعان :sante::sante::sante:

محمد حامد بلتاجى 13-11-04 05:33 PM

بأختصار الادب :)

مورو 13-11-05 11:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حامد بلتاجى (المشاركة 534516)
بأختصار الادب :)

يعني ايه ههههه

ahmedabusrea 13-11-06 09:08 PM

كلام جميل
معتمد

محمد حامد بلتاجى 13-11-06 09:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مورو (المشاركة 534713)
يعني ايه ههههه

يعنى تكون ماشى مؤدب وفى حالك ومتنرفزهوش :)

الساعة الآن 07:43 AM