الصيد فى مصر

الصيد فى مصر (http://www.egyhunt.net/index.php)
-   محدثات الصوت (http://www.egyhunt.net/forumdisplay.php?f=81)
-   -   مطلوب من الاخوة البورسعيدية للضرورة (http://www.egyhunt.net/showthread.php?t=40593)

elmasrey123 13-06-10 08:53 PM

مطلوب من الاخوة البورسعيدية للضرورة

السلام عليكم
اخواتنا فى بورسعيد
مساء الخير
ان شاء الله انا نازل بورسعيد يوم السبت والحد عندى ماموريه تبع الشغل وبالمرة الواحد يجيب له كام طقم المهم
المطلوب عناوين محلات الاسلحة ببورسعيد علشان الواحد ينزل ياخد فكرة وبعدين لان المحلات الى فى الاقاليم بيبقة السحب عليها ضعيف فابيبقه عندها نوادر وانا بموت فى الحجات دى فياريت العناوين انا ان شاء الله هنزل فى بيت الشباب الى عند الاستاد او الى عند مدريه الشباب والرياضة علشان لو حد ناوى يجى يسلم ولا حاجة ههههههههههههههه

وليد سالم 13-06-11 12:23 AM

رد: مطلوب من الاخوة البورسعيدية للضرورة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 507782)
السلام عليكم
اخواتنا فى بورسعيد
مساء الخير
ان شاء الله انا نازل بورسعيد يوم السبت والحد عندى ماموريه تبع الشغل وبالمرة الواحد يجيب له كام طقم المهم
المطلوب عناوين محلات الاسلحة ببورسعيد علشان الواحد ينزل ياخد فكرة وبعدين لان المحلات الى فى الاقاليم بيبقة السحب عليها ضعيف فابيبقه عندها نوادر وانا بموت فى الحجات دى فياريت العناوين انا ان شاء الله هنزل فى بيت الشباب الى عند الاستاد او الى عند مدريه الشباب والرياضة علشان لو حد ناوى يجى يسلم ولا حاجة ههههههههههههههه

يا جماعة يا اهل بور سعيد
اللي يشوفة في بورسعيد يديلة :rir: بوسة و2 كيلو سمك بوري بسلاطاتة وبابا غنوجة :rir:

والله بور سعيد هتنور بيك يا مصري

Black Dragon TC 13-06-11 07:48 AM

طيب شوف يا باشا أولا تنورنا في اي وقت

ثانيا بالنسبه للمحلات
محلات الأسلحه و الذخائر
سرحان فرع خير زمان :
متواجد في اخر الممر المجاور لخير زمان أمام مدرسه سانت ماري
مواعيد العمل من الساعه واحده الضهر ل 11 بليل
سرحان فرع النهضه :
متواجد في ممر موجود عند تقاطع شارع النهضه مع شارع رمسيس المتفرع من ميدان المنشيه
مواعيد العمل من الساعه واحده الضهر ل الساعه تلاته و نص او اربعه و بليل من بعد صلاه العشاء ل 12 بليل
محل الهدف :
الشارع الجانبي لكافيه العروسه الموجود بشارع 23 يوليو
مواعيد العمل غير منتظمه و لكن تبدا في حدود 12 الضهر و حتى الساعه 11 بليل مع موجود فتره اغلاق في منتصف اليوم غير ثابته
محلات محدثات الصوت :
ويبنر : ( لا ينصح بالتعامل معه اطلاقا )
شارع ممفيس عماير المساجريه

ثالثا شوف يا غالي بالنسبه لبورسعيد فمأظنش انك هتلاقي اللي في بالك من حيث انها حاجه مش موجوده
اللي موجود هنا هو اللي موجود في المنتدى تختلف الاسعار طبعا هناك في حاجات ارخص و حاجات اغلى و العكس صحيح
و في جميع الاحوال تنورنا في اي وقت و اي مساعده انا تحت أمر حضرتك

abdelal mohamed 13-06-11 10:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 507801)
يا جماعة يا اهل بور سعيد
اللي يشوفة في بورسعيد يديلة :rir: بوسة و2 كيلو سمك بوري بسلاطاتة وبابا غنوجة :rir:

++++++++++++++++++++++++1:lov:

hunter store 13-06-11 01:30 PM

الهدف للاسلحة شارع 23 يوليو والجيش مجمع السلام 2 - بورسعيد

اسأل على الاستاذ محمد الوهيدى ولو حتشرى حاجه - كلمنى وانت هناك او خليه يكلمنى ونظبطلك الدنيا ان شاء الله

elmasrey123 13-06-11 05:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black dragon tc (المشاركة 507840)
طيب شوف يا باشا أولا تنورنا في اي وقت

ثانيا بالنسبه للمحلات
محلات الأسلحه و الذخائر
سرحان فرع خير زمان :
متواجد في اخر الممر المجاور لخير زمان أمام مدرسه سانت ماري
مواعيد العمل من الساعه واحده الضهر ل 11 بليل
سرحان فرع النهضه :
متواجد في ممر موجود عند تقاطع شارع النهضه مع شارع رمسيس المتفرع من ميدان المنشيه
مواعيد العمل من الساعه واحده الضهر ل الساعه تلاته و نص او اربعه و بليل من بعد صلاه العشاء ل 12 بليل
محل الهدف :
الشارع الجانبي لكافيه العروسه الموجود بشارع 23 يوليو
مواعيد العمل غير منتظمه و لكن تبدا في حدود 12 الضهر و حتى الساعه 11 بليل مع موجود فتره اغلاق في منتصف اليوم غير ثابته
محلات محدثات الصوت :
ويبنر : ( لا ينصح بالتعامل معه اطلاقا )
شارع ممفيس عماير المساجريه

ثالثا شوف يا غالي بالنسبه لبورسعيد فمأظنش انك هتلاقي اللي في بالك من حيث انها حاجه مش موجوده
اللي موجود هنا هو اللي موجود في المنتدى تختلف الاسعار طبعا هناك في حاجات ارخص و حاجات اغلى و العكس صحيح
و في جميع الاحوال تنورنا في اي وقت و اي مساعده انا تحت أمر حضرتك

تسلم ياكبيرنا جبت الخلاصة على فكرة البورسعيدية جدعان جدا انا كنت فى معهد سياحة وفنادق هناك فى الزهور
فعلا فى كذا واحد قالى على سرحان الى عند خير زمان ونصحنى بيه بالمناسبة بس ياريت توضيع مش خير ومان ده الى عند المعديه
وشكرا لمرورك واحلى تقييم لاحلى رد

elmasrey123 13-06-11 05:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss (المشاركة 507896)
الهدف للاسلحة شارع 23 يوليو والجيش مجمع السلام 2 - بورسعيد

اسأل على الاستاذ محمد الوهيدى ولو حتشرى حاجه - كلمنى وانت هناك او خليه يكلمنى ونظبطلك الدنيا ان شاء الله

متشكرين ياكيمو انا متابعه على الفيس

elmasrey123 13-06-11 06:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 507801)
يا جماعة يا اهل بور سعيد

ملكش دعوة تيجى معايا وانا هعشيك فى كاستن فى مجمع المطاعم احلى مطعم سمك فى البلد دى

Black Dragon TC 13-06-14 04:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 507932)
تسلم ياكبيرنا جبت الخلاصة على فكرة البورسعيدية جدعان جدا انا كنت فى معهد سياحة وفنادق هناك فى الزهور
فعلا فى كذا واحد قالى على سرحان الى عند خير زمان ونصحنى بيه بالمناسبة بس ياريت توضيع مش خير ومان ده الى عند المعديه
وشكرا لمرورك واحلى تقييم لاحلى رد

يا غالي ده بس من ذوقك
و بعتذر عن التاخير في الرد
شوف خير زمان فرع واحد في بورسعيد و معروف جدا ل اي تاكسي
هو امام مدرسه معروفه هناك اسمها سانت ماري و الشارع بالظبط هو تقاطع شارع أوجينا و الجيش
و تنورنا يا باشا في اي وقت و لو احتجت حاجه احنا معاك

bedreamer 13-06-16 09:51 PM

Re: مطلوب من الاخوة البورسعيدية للضرورة

زى ما الاساتذة الكرام تفضلوا بالمعلومات كلها صحيحة واحب اضيف ان اللى موجود فى القاهرة انواع اشمل والاسعار فروقها بسيطة جدا وتنور يا باشا بورسعيد فى اى وقت وده رقمى لما توصل بالسلامة علشان اجيلك لو امكن واتشرف بمعرفت حضرتك
01224027434

elmasrey123 13-06-16 11:30 PM

رد: Re: مطلوب من الاخوة البورسعيدية للضرورة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bedreamer (المشاركة 508762)
زى ما الاساتذة الكرام تفضلوا بالمعلومات كلها صحيحة واحب اضيف ان اللى موجود فى القاهرة انواع اشمل والاسعار فروقها بسيطة جدا وتنور يا باشا بورسعيد فى اى وقت وده رقمى لما توصل بالسلامة علشان اجيلك لو امكن واتشرف بمعرفت حضرتك
01224027434

يافندم الشرف ليا وانا للاسف جيت السبت وخلصت الحد انهارده وفعلا رحت لسرحان مع واحد صاحبى فى الشغل هو معاملته جافة شوية بس اسعاره معقولة جدا بل تكاد تكون ااقل من ناس كتير على المنتدى لدرجة ان صاحبى اخد فورميلا ب600 جنيه وكان عنده انواع من الى انا كنت بدور عليها الاسبيشيل اديشن فى الايكولات شكل الماجور وده نادر اصلا والجاكال والفرات والفولجا الاديشنات الى هى ملونة وعليها رسومات دى والمفاجاه ان سعر الجاكا الى عليه حفر قالى 1700 معقووووول جدا بس عيبه ان كل الى عنده من الايكول مقفول

وليد سالم 13-06-17 12:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 508773)
يافندم الشرف ليا وانا للاسف جيت السبت وخلصت الحد انهارده وفعلا رحت لسرحان مع واحد صاحبى فى الشغل هو معاملته جافة شوية بس اسعاره معقولة جدا بل تكاد تكون ااقل من ناس كتير على المنتدى لدرجة ان صاحبى اخد فورميلا ب600 جنيه وكان عنده انواع من الى انا كنت بدور عليها الاسبيشيل اديشن فى الايكولات شكل الماجور وده نادر اصلا والجاكال والفرات والفولجا الاديشنات الى هى ملونة وعليها رسومات دى والمفاجاه ان سعر الجاكا الى عليه حفر قالى 1700 معقووووول جدا بس عيبه ان كل الى عنده من الايكول مقفول

هي دي الدنيا يا مصري وزي ما قال الشيخ فراج الدنيا متديش محتاج
ههههههههههههههههه

elmasrey123 13-06-17 12:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 508779)
هي دي الدنيا يا مصري وزي ما قال الشيخ فراج الدنيا متديش محتاج
ههههههههههههههههه

بس جبنا حته رامبو على 600 بص انا لو كان معايا فلوس بجد كنت جبت الجاكال مش مهم مفتوح ولا مقفول بس بجد شكله تحفه وعليه حفر وسنابل واشتغالات وعلى فكرة كلنا فى كاستن كويس انك مجتش
350 جنيه فى غددوة انا واحد

وليد سالم 13-06-17 12:33 AM

ماشي يا مصري :punnch::punnch::punnch::punnch::pleur::pleur::ple ur::pleur::pleur::pleur1::pleur1::pleur1:

elmasrey123 13-06-17 12:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 508782)
ماشي يا مصري :punnch::punnch::punnch::punnch::pleur::pleur::ple ur::pleur::pleur::pleur1::pleur1::pleur1:

بس المرة الجاية ان شاء الله فى الجرد بتاع السنة الجايه ابقى تعالى فى مطعم اسمه العيوطىى بتاع سنتدوتشات شعبى جنان انا تحت امرك ههههههههههههه ماله الفول والطعميه اما نجيب كيلو جمبرى وشويه سمك ب350 جنيه ده احنا كنا جبنا 5 كيلو جمبرى و10 كيلو بورى بالتمن ده هههههههههههه

وليد سالم 13-06-17 12:38 AM

هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه

ولا يهمك بالهنا والشفا يا مصري

elmasrey123 13-06-17 12:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 508785)
هههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه

ولا يهمك بالهنا والشفا يا مصري

حبيب قلبى انا بهزر والله فداك 100 اكله مش اكله واحده انتظر منى مفاجاه تعديل فى الرامبو هيعجبك اولى بس الاقى حد يقولى ابن الجزمة ده يتفك ازاى

وليد سالم 13-06-17 12:43 AM

احبك الله
عليك بمحمد مكاوي وممكن انه يعرف الحل
وانا مستني اشوف التعديل

elmasrey123 13-06-17 12:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 508789)
احبك الله
عليك بمحمد مكاوي وممكن انه يعرف الحل
وانا مستني اشوف التعديل

والله انا عاملت موضوع فى الورشة واهه مستنى ده انا ناوى اضيف ليزر واشتغالات بس حد يقولى ابن الجزمة ده بيتفك ازاى

وليد سالم 13-06-17 10:02 AM

شكلك هتقلبها فرح العمده يا مصري وتقلبها متعدد الحتة دي
هههههههههههههههههههههههههههههه

elmasrey123 13-06-17 10:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 508845)
شكلك هتقلبها فرح العمده يا مصري وتقلبها متعدد الحتة دي
هههههههههههههههههههههههههههههه

بص هو كل حاجة جاهزة مستنى بس اظبط المقاسات بتاعت الماسورة الداخليه وبعدين انا مش سايبك امبارح 1800 بقيت 1900 انتا موانس مع الادارة بقه هههههههههههه انا لو هكرت على المنتدى ده هيبقه بسببك علشان ابندك هههههههههههههه

وليد سالم 13-06-17 10:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123 (المشاركة 508846)
بص هو كل حاجة جاهزة مستنى بس اظبط المقاسات بتاعت الماسورة الداخليه وبعدين انا مش سايبك امبارح 1800 بقيت 1900 انتا موانس مع الادارة بقه هههههههههههه انا لو هكرت على المنتدى ده هيبقه بسببك علشان ابندك هههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههه هذا من فضل ربي ومفيش حاجة بتفضل علي حالها الدنيا دواره يا صاحبي هههههههههه

elmasrey123 13-06-17 10:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 508849)
هههههههههههههههههههههههههههههههه هذا من فضل ربي ومفيش حاجة بتفضل علي حالها الدنيا دواره يا صاحبي هههههههههه

ياعم ربنا يزيدك انا بهزرررررر

وليد سالم 13-06-17 10:15 AM

:lov::lov::lov::lov::lov:

وليد سالم 13-06-17 10:18 AM

ليك رسالة يا مصري

elmasrey123 13-06-17 10:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وليد سالم (المشاركة 508855)
ليك رسالة يا مصري

وصلت ياكبير واستسمحك لجد العصر

وليد سالم 13-06-17 10:32 AM

تمااااام يا مصري :lov::lov::lov::lov:

emad medo 16-02-17 10:17 PM

لو سمحتم ياجماعة عايز اعرف محل بيبيع الامريكان ستيك

الساعة الآن 03:33 AM